Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie
Ogłoszenie o naborze nr 25409ARCHIWALNE z dnia 11.04.2018 r.
-
Oferty do
23
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: administracyjno-finansowych
w Zespole ds. Administracyjno-Finansowych
Kępno
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Graniczna 14
63-600 Kępno
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie rachunkowości i bieżącej księgowości Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami
- obsługa systemów i programów komputerowych w zakresie spraw finansowo-księgowych
- prowadzenie i obsługa programu w zakresie modułu środki trwałe
- obsługa programu w zakresie modułu kadrowo-płacowego
- rozliczanie lekarzy weterynarii i innych osób wyznaczonych do wykonywania czynności weterynaryjnych oraz sporządzanie sprawozdań, zestawień i raportów z tego zakresu
- sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych i finansowych
- uzgadnianie salda z dłużnikami (potwierdzenie salda)
- kontrolowanie wpłat należności, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat na konto i wysyłanie upomnień do zapłaty dłużnikom
- prowadzenie dokumentacji związanej z: zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, akt osobowych, badań lekarskich, urlopów pracowników oraz ewidencji czasu pracy
- naliczanie wynagrodzeń, ustalanie podstaw do emerytury i renty, nagród jubileuszowych i innych świadczeń
- prowadzenie rozliczeń składek ZUS i podatku dochodowego
- sporządzanie obowiązujących sprawozdań
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
- uzgadnianie kont - przygotowywanie jednostki do przeprowadzania półrocznej i rocznej inwentaryzacji kont księgowych
- wykonywanie czynności związanych z inwentaryzacją w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii
- realizacja innych zadań merytorycznych zleconych przez przełożonych
- prowadzenie ewidencji zakupów i rozchodów materiałów biurowych
- prowadzenie i obsługa sekretariatu PIW w Kępnie w zastępstwie
- prowadzenie spraw Zamówień Publicznych jednostki w zastępstwie
- wypisywanie i rozliczanie poleceń, delegacji służbowych oraz ryczałtów samochodowych w zastępstwie
- obsługa systemu bankowego, TREZOR oraz przekazywanie sprawozdań budżetowych w systemach w zastępstwie
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, służby cywilnej, prawa pracy i systemów ubezpieczeń społecznych
- Obsługa programu PŁATNIK
- Biegła obsługa komputera (MS Office)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: praca lub staż w księgowości
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność
- znajomość przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kserokopie świadectw pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Graniczna 14
63-600 Kępno
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Dokumenty złożone nie będą zwracane.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby niezakwalifikowane nie będą informowane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.