Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie

Ogłoszenie o naborze nr 25409ARCHIWALNE z dnia 11.04.2018 r.

  • Oferty do
    23

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: administracyjno-finansowych

w Zespole ds. Administracyjno-Finansowych



Miejsce wykonywania pracy:

Kępno

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Graniczna 14
63-600 Kępno

WARUNKI PRACY

• praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 • praca biurowa w siedzibie urzędu • wyjazdy służbowe, szkolenia • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin • występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rachunkowości i bieżącej księgowości Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • obsługa systemów i programów komputerowych w zakresie spraw finansowo-księgowych
  • prowadzenie i obsługa programu w zakresie modułu środki trwałe
  • obsługa programu w zakresie modułu kadrowo-płacowego
  • rozliczanie lekarzy weterynarii i innych osób wyznaczonych do wykonywania czynności weterynaryjnych oraz sporządzanie sprawozdań, zestawień i raportów z tego zakresu
  • sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych i finansowych
  • uzgadnianie salda z dłużnikami (potwierdzenie salda)
  • kontrolowanie wpłat należności, naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat na konto i wysyłanie upomnień do zapłaty dłużnikom
  • prowadzenie dokumentacji związanej z: zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, akt osobowych, badań lekarskich, urlopów pracowników oraz ewidencji czasu pracy
  • naliczanie wynagrodzeń, ustalanie podstaw do emerytury i renty, nagród jubileuszowych i innych świadczeń
  • prowadzenie rozliczeń składek ZUS i podatku dochodowego
  • sporządzanie obowiązujących sprawozdań
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  • uzgadnianie kont - przygotowywanie jednostki do przeprowadzania półrocznej i rocznej inwentaryzacji kont księgowych
  • wykonywanie czynności związanych z inwentaryzacją w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii
  • realizacja innych zadań merytorycznych zleconych przez przełożonych
  • prowadzenie ewidencji zakupów i rozchodów materiałów biurowych
  • prowadzenie i obsługa sekretariatu PIW w Kępnie w zastępstwie
  • prowadzenie spraw Zamówień Publicznych jednostki w zastępstwie
  • wypisywanie i rozliczanie poleceń, delegacji służbowych oraz ryczałtów samochodowych w zastępstwie
  • obsługa systemu bankowego, TREZOR oraz przekazywanie sprawozdań budżetowych w systemach w zastępstwie

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, służby cywilnej, prawa pracy i systemów ubezpieczeń społecznych
  • Obsługa programu PŁATNIK
  • Biegła obsługa komputera (MS Office)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: praca lub staż w księgowości
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność
  • znajomość przepisów z zakresu Inspekcji Weterynaryjnej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopie świadectw pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Graniczna 14
    63-600 Kępno

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Dokumenty złożone nie będą zwracane.
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Osoby niezakwalifikowane nie będą informowane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.



Liczba odwiedzin: 3371

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kępnie

Udostępnił: Ewa Gumienna

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Administracyjno-Finansowych

Wprowadzono: 11.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×