Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie
Ogłoszenie o naborze nr 37613ARCHIWALNE z dnia 09.11.2018 r.
-
Oferty do
26
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: do spraw organizacyjnych (termin zatrudnienia I kwartał 2019r.)
w sekcji ds. organizacyjno-kadrowych i archiwizacji
Jarocin
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
ul. Powstańców Wlkp. 2
63-200 Jarocin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw organizacyjnych, w tym kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego,
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
- organizowanie narad i odpraw,
- prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,
- obsługa urządzeń biurowych i programów informatycznych,
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji,
- kontakt z urzędami i instytucjami,
- sporządzanie list płac funkcjonariuszy i pracowników komendy,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie uposażenia,
- czynne uczestnictwo w inwentaryzacji,
- prowadzenie archiwum,
- prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,
- współpraca i zastępowanie komórki finansowej i kadrowej,
- prowadzenie pojazdów służbowych,
- prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej magazynu art. różnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość przepisów: ustawa o PSP, ustawa o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność redagowania pism urzędowych,
- zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków, samodzielność, obowiązkowość,
- znajomość zasad obiegu dokumentów w administracji,
- sumienność, rzetelność i odpowiedzialność,
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe kierunek administracja, ekonomia lub zarządzanie zasobami ludzkimi
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, terminowość, dokładność,
- umiejetność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, Płatnik, program finansowo - księgowo - kadrowy Wolters Kluwer, program do obsługi sekretariatu),
- kurs archiwisty,
- prawo jazdy kat. B
- udokumentowany staż pracy na stanowisku administracyjnym związanym z realizacją spraw organizacyjnych,
- obsługa urządzeń biurowych,
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumnetów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopia dokumentu kursu archiwisty
- kopia dokumentu prawa jazdy
- kopia dokumentu świadectw pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.11.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „NABÓR DO KSC 2018 w KP PSP Jarocin - imię i nazwisko kandydata” w pokoju nr 9 bądź w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Powstańców Wlkp. 2, 63-200 Jarocin
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie, ul. Powstańców Wielkopolskich 2. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowiska służbowe w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (63-200 Jarocin ul. Powstańców Wlkp. 2, tel.: (61) 22-20-585, kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/).
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarocinie
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, przekonania polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etnicze, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Przebieg postępowania kwalifikacyjnego:
• I etap: Ocena dokumentów (29.11.2018r.),
• II etap: Test wiedzy - ocenie będzie podlegać znajomość wybranych zagadnień z ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej i kodeksu postępowania administracyjnego (5.12.2018r.),
• III etap: Rozmowa kwalifikacyjna (5.12.2018r.),
Informacje o wynikach poszczególnych etapów zostaną zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie KP PSP w Jarocinie i BIP Komendy. W dokumentach aplikacyjnych należy podać dane kontaktowe - adres korespondencji,
adres e-mail, numer telefonu.
Oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr te. 623324303, 623324300.