Komenda Powiatowa Policji w Jarocinie

Ogłoszenie o naborze nr 5600ARCHIWALNE z dnia 18.11.2016 r.

  • Oferty do
    2

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

w Zespole Wspomagającym



Miejsce wykonywania pracy:

Jarocin

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Jarocinie
ul. Bohaterów Jarocina 15
63-200 JAROCIN

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w systemie jednozmianowym przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Nie występują szkodliwe/uciążliwe warunki pracy, brak barier architektonicznych.

ZAKRES ZADAŃ

  • wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
  • weryfikacja osób ukaranych mandatem karnym w systemie PESEL
  • sporządzanie wykazów osób ukaranych mandatem karnym na Portalu Usług Elektronicznych (Mandaty-JNG),
  • obsługa kancelaryjno - biurowa zgodnie z obowiązującymi przepisami w ramach zastępstwa w sekretariacie Komendanta, sekretariacie Wydziału Kryminalnego oraz sekretariacie Wydziału Prewencji i Ruchu Drogowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Jarocinie
    ul. Bohaterów Jarocina 15
    63-200 Jarocin

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie wg mnożnika 1,130 kwoty bazowej (tj. 2117,44 zł. + dodatek za wysługę lat).
Dodatkowe informacje - telefon 627498325 lub 627498316



Liczba odwiedzin: 2862

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Jarocinie

Udostępnił: Lidia Pilarczyk

Komórka organizacyjna: Referat Wspomagający

Wprowadzono: 18.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×