Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Wielkopolskim
Ogłoszenie o naborze nr 16178ARCHIWALNE z dnia 04.10.2017 r.
-
Oferty do
16
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: organizacyjnych
na samodzielnym stanowisku pracy ds. organizacyjnych
Grodzisk Wielkopolski
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
ul. Rakoniewicka 31
62-065 Grodzisk Wlkp.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,
- Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,
- Organizacja narad i odpraw służbowych z udziałem Komendanta Powiatowego,
- Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej oraz przygotowywanie zbiorczych analiz i wniosków z zakresu działania urzędu,
- Opracowanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego,
- Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
- Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej,
- Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
- Koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zewnętrznych,
- Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów,
- Redagowanie standardowych pism i przepisywanie zleconych tekstów,
- Opracowywanie danych do sprawozdań i planów,
- Dokumentowanie działalności informacyjno-promocyjnej Komendy Powiatowej,
- Obsługa strony BIP Komendy,
- Udział w komisjach powołanych przez Komendanta Powiatowego
- Obsługa urządzeń małej poligrafii,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Znajomość przepisów z zakresu PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, samorządu terytorialnego, zarządzania kryzysowego i dostępu do informacji publicznej
- Staż pracy: 1 rok w administracji publicznej lub 3 lata w pracy biurowej,
- Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (dobra znajomość pakietu MS Office i poczty elektronicznej),
- Zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku obejmującym administrację lub bezpieczeństwo publiczne
- Praktyka w prowadzeniu sekretariatu,
- Odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i kultura osobista,
- Ukończony kurs kancelaryjno archiwalny I-go stopnia.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych
- Kopię prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku obejmującym administrację lub bezpieczeństwo publiczne
- Kopia zaświadczenia o ukończeniu kursu kancelaryjno archiwalnego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Rakoniewicka 31
62-065 Grodzisk Wlkp.
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej- imię i nazwisko"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z III etapów:
• etap I - weryfikacja dokumentów,
• etap II - test wiedzy obejmujący znajomość przepisów z zakresu PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, samorządu terytorialnego, zarządzania kryzysowego i dostępu do informacji publicznej oraz sprawdzenie umiejętności obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych,
• etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 16.10.2017 r. (decyduje data stempla pocztowego).
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru. Dokumenty ( list motywacyjny i oświadczenia) muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu do dnia 20.10.2017 r. zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II lub III oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 061 222 06 43