Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gnieźnie

Ogłoszenie o naborze nr 67065ARCHIWALNE z dnia 10.08.2020 r.

  • Oferty do
    31

    sierpnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

Zespól do spraw Finansowo - Księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Gniezno

Adres urzędu:

62-200 Gniezno, ul. Kiszkowska 8

WARUNKI PRACY

- praca od poniedziałku do piątku - 8 godzin dziennie / przeciętnie 40 godzin tygodniowo (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy, dni świąteczne i okresy regulowane przepisami odrębnymi); - praca biurowa w siedzibie urzędu; - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - wyjazdy służbowe do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu, udział w naradach i szkoleniach wewnętrznych; - wyjazdy służbowe i kontakt z instytucjami finansowymi obsługującymi budżet państwa (NBP); - obsługa urządzeń biurowych - komputer, drukarka, skaner, kopiarka; - budynek piętrowy, infrastruktura nieprzystosowana dla osób niepełnosprawnych (wejście, schody prowadzące do pomieszczeń biurowych); - toalety nieprzystosowane dla osób z ograniczoną sprawnością ruchową; - w budynku brak wind i podjazdów (klatka schodowa na I piętro, konieczność pokonywania dwóch podejść po stopniach);

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie rachunkowości inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, terminowe realizowanie bieżących płatności i zobowiązań
  • prowadzenie spraw związanych z egzekucją należności pieniężnych Inspektoratu;
  • przeprowadzanie kontroli kont - analiza rozrachunków z klientami, kosztowych i publiczno - prawnych
  • dekretacja dokumentów oraz prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej
  • kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych oraz rozliczanie wyznaczonych lekarzy weterynarii z przeprowadzonych czynności zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii
  • obsługa systemów komputerowych w zakresie księgowości, obsługa informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa ( TREZOR )
  • obsługa bankowości elektronicznej Narodowego Banku Polskiego (NBP)
  • sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej
  • opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki (sporządzanie planu rzeczowo-finansowego);
  • przygotowywanie projektów, procedur i przepisów wewnętrznych z zakresu spraw finansowo-księgowych i kontroli zarządczej
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki organizacyjnej
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych (ST) i ewidencji majątku (MN) jednostki, wycena inwentaryzowanych w formie spisu z natury rzeczowych składników majątkowych, porównanie ich wartości z danymi z ksiąg rachunkowych oraz ustalenie ewentualnych różnic;
  • koordynowanie pracy zespołu ds. finansowo-księgowych
  • przestrzeganie obowiązujących przepisów zawartych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych i w ustawie z dnia 29 września 19994 roku o rachunkowości;
  • wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego
  • sporządzanie list płac i innej dokumentacji wymaganej przepisami prawa dla zawartych umów o pracę i innych form rozliczeń z osobami fizycznymi, o których mowa w kodeksie cywilnym
  • sporządzanie bieżących i rocznych rozliczeń pracowników do celów podatkowych i ubezpieczeń społecznych;
  • prowadzenie obsługi finansowej i ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • naliczanie kar umownych wynikających z zapisów umów
  • opisywanie faktur w zakresie zadań Zespołu
  • prowadzenie spraw dotyczących kadr i zatrudnienia

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne studia zawodowe, uzupełniające studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; b) Kandydatka/Kandydat jest wpisana/wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; c) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów; d) korzystanie z pełni praw publicznych; e) nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenie zawodowe: prowadzenie księgowości w jednostkach budżetowych, zajmowane stanowiska kierownicze lub zarządcze w zespołach lub wydziałach księgowych lub finansowo-księgowych w jednostkach budżetu państwa albo w jednostkach samorządowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, ekonomiczne o specjalności kadry i płace, bankowość, finanse, rachunkowość
  • doświadczenie zawodowe: Zarządzanie finansami jednostki budżetowej, zajmowane samodzielne stanowiska pracy związane z finansami jednostki budżetowej, zarządzanie lub współzarządzanie zasobami ludzkimi

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gnieźnie, 62-200 Gniezno, ul. Kiszkowska 8;
    ESP Urzędu z wykorzystaniem podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego (tylko elektronicznie)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Gnieźnie, 62-200 Gniezno, ul. Kiszkowska 8; e-mail: gniezno.piw@wetgiw.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: gniezno.piw@wetgiw.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gnieźnie
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Etapy rekrutacji:
1. Zbieranie aplikacji i ocena merytoryczna przez Komisję Rekrutacyjną w PIW w Gnieźnie.
2. Zaproszenie wybranych Kandydatek / Kandydatów na bezpośrednią rozmowę kwalifikacyjną.
3. Komisyjna ocena postępowania kwalifikacyjnego.
4. Bezpośrednia rozmowa z przełożonym.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami / Kandydatami.

Oferty nieuwzględnione w 2. etapie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Istnieje możliwość odbioru dokumentacji przez Kandydatki / Kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do kolejnych etapów rekrutacji w terminie do 90 dni, licząc od dnia publikacji wyników naboru w serwisie nabory.kprm.gov.pl oraz na łamach Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gnieźnie.

Zapraszamy Państwa do składania aplikacji.



Liczba odwiedzin: 2212

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gnieźnie

Udostępnił: Paweł Gronczewski

Komórka organizacyjna: PIW Gniezno

Wprowadzono: 10.08.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×