Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Chodzieży
Ogłoszenie o naborze nr 6531ARCHIWALNE z dnia 15.12.2016 r.
-
Oferty do
27
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: finansowo-księgowych
ds. Zespole Finansowo-Księgowych
Chodzież
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Paderewskiego 2
64-800 Chodzież
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami
- bieżące ewidencjonowanie zdarzeń i operacji gospodarczych w systemie księgowym
- rozliczanie lekarzy weterynarii i innych osób wyznaczonych do wykonywania czynności weterynaryjnych oraz sporządzanie sprawozdań, zestawień i raportów z tego zakresu
- obsługa programów księgowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- Znajomość Ustawy o Finansach Publicznych
- Znajomość Ustawy o Rachunkowości
- Biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność
- Samodzielność w działaniu
- Znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
- Doświadczenie w księgowości budżetowej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie świadectw pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających odbycie dodatkowych kursów i szkoleń
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Paderewskiego 2
64-800 Chodzież
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zakwalifikowanie kandydaci zostaną powiadomieni o dalszym etapie rekrutacji.
Oferty odrzucone oraz oferty kandydatów niewyłonionych, w przypadku ich nieodebrania w ciągu miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 67 28 29 688 w godzinach pracy Urzędu.