Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piszu

Ogłoszenie o naborze nr 68735ARCHIWALNE z dnia 16.09.2020 r.

  • Oferty do
    22

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: 1/ przyjmowanie i weryfikacja składanych do PINB zawiadomień i wniosków, wynikających z Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego, 2/ sporządzanie pism i wystąpień wynikających z poleceń bezpośrednio przełożonego, 3/ rozliczanie mandatów karnych i prowadzenie sprawozdawczości z tym

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piszu



Miejsce wykonywania pracy:

Pisz

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piszu
ul. Piaskowa 2
12-200 Pisz

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piszu
ul. Piaskowa 2
12-200 Pisz

WARUNKI PRACY

narzędzia i materiały pracy - komputer

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmowanie i weryfikacja składanych do PINB zawiadomień i wniosków, wynikających z Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego
  • sporządzanie pism i wystąpień wynikających z poleceń bezpośrednio przełożonego
  • rozliczanie mandatów karnych i prowadzenie sprawozdawczości z tym związanej
  • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie budżetu zadaniowego
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • korzysta z pełni praw publicznych
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią
  • zna przepisy ustaw: Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku pracy
  • zna biegle obsługę komputera
  • zna obsługę urządzeń biurowych typu: fax, xero
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie w pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru)
  • kserokopie dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie
  • kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia (na podstawie umowy o pracę)
  • kserokopie zaświadczeń, certyfikatów itp. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  • oświadczenie kandydata o niekaralności, pełni praw publicznych, pełnej zdolności do czynności prawnych /wg załączonego wzoru/
  • oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru na stanowisko referenta w PINB w Piszu (wg załączonego wzoru)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy, powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem niespełnienia wymogów formalnych
  • Wszystkie dokumenty składane przez kandydata musza być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym winny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego
  • Przed podjęciem zatrudnienia kandydat zobowiązany jest przedłożyć aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.09.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piszu
    ul. Pisakowa 2
    12-200 Pisz
    pok. nr 12

    do godz. 15:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
    „referent –zastępstwo PINB w Piszu”
    Dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13, art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym dalej RODO informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Piaskowa 2.
 

Z dniem 25 maja 2018r. wyznaczony został  Inspektor Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować na adres email; pinb@powiat.pisz.pl lub pod numerem telefonu 874233187.
 

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej.
 

Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 poz .917 z późn. zm,) oraz ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1889 z późn. zm. w zw. art. 6 ust. 1 lit c) RODO. Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego upubliczniane są  w Biuletynie informacji Publicznej.
 

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy na jakie Pan/Pani aplikował/a.
 

Zgodnie z art. 15 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe Pani/Pana dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich oraz następujących informacji:
a) cele przetwarzania;

b) kategorie odnośnych danych osobowych;

c) informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych;

d) w miarę możliwości planowany okres przechowywania danych osobowych, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;

e) informacje o prawie do żądania od administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego osoby, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;

f) informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;

g) jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – wszelkie dostępne informacje o ich źródle;

h) informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4, oraz - przynajmniej w tych przypadkach – istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą.

Zgodnie z art. 16 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej/jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, ma prawo Pani/Pan żądać uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.
 

Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych niezwłocznego usunięcia danych osobowych.
 

Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych graniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:
a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;

b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich   wykorzystywania;

c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec  przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.

Zgodnie z art. 21 RODO może Pani/Panu prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jej/jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f).


Zgodnie z art. 77 RODO w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO służy Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

OŚWIADCZENIE O WYRAŻENIU ZGODY

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, tj. referenta w  Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Piszu.

 

………………………………..

                                                                                      (data, podpis)

 

 

 

 

 

 

 

 

(data)

(imię i nazwisko)

(adres)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

(data)

(imię i nazwisko)

(adres)
 

 

Oświadczenie o niekaralności

 

 

Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego („Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.”) oświadczam, że nie byłem/łam skazana/y prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

 

 

(podpis)

 

 

 

 

 

(data)

(imię i nazwisko)

(adres)
 

 

Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

 

 

Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego („Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3”) oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych.

 

 

 

(podpis)

 

 

 

 

 

 

(data)

(imię i nazwisko)

(adres)
 

 

Oświadczenie o pełni praw publicznych

 

 

Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego („Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy zeznaje nieprawdę lub zataja prawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3”) oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych.

 

 

 

(podpis)
 

 

 

 

KWESTIONARIUSZ  OSOBOWY  DLA  OSOBY

UBIEGAJĄCEJ  SIĘ  O  ZATRUDNIENIE

 

1. Imię (imiona) i nazwisko …………………………………………………………………….

2. Data urodzenia ………………………………………………................................………….

3. Obywatelstwo ………………………………………………………………………………..

4. Dane kontaktowe (adres do korespondencji) ………………………………………….......…

    ………………………………………………………………………………………………..

5. Wykształcenie ………………………………………………………………………………..

                                                       (nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

    ………………………………………………………………………………………………..

    ………………………………………………………………………………………………..

(zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

 

6. Wykształcenie uzupełniające (informacja jest podawana dobrowolnie, za zgodą kandydata ubiegającego się o zatrudnienie)

    ………………………………………………………………………………………………..

    ………………………………………………………………………………………………..

    ………………………………………………………………………………………………..

(kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)

 

7. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia …………………………………………………….

    ………………………………………………………………………………………………..

    ………………………………………………………………………………………………..

    ………………………………………………………………………………………………..

    ………………………………………………………………………………………………..

    ………………………………………………………………………………………………..

(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

 

8. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania (informacja jest podawana dobrowolnie, za zgodą kandydata ubiegającego się o zatrudnienie)

    ………………………………………………………………………………………………..

    ………………………………………………………………………………………………..

    ………………………………………………………………………………………………..

(np. stopień znajomości języków obcych, obsługa komputera)

 

 

 

 

 

     ……………………………….                                          ………………………………….

              (miejscowość i data)                                                                           (podpis osoby ubiegającej się o zatrudnienie)

 

 

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacja dotycząca imion i nazwisk kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne i zostali zakwalifikowani do dalszego etapu naboru tj. testu wiedzy (ze znajomości przepisów ustaw Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji) wraz ze wskazaniem terminu i miejsca oraz wyniku naboru zostanie upubliczniona:
- na stronie internetowej: www.bip.powiat.pisz.pl
- na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl



Liczba odwiedzin: 2316

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piszu

Udostępnił: Artur Brózio

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 16.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×