Komenda Miejska Policji w Elblągu
Ogłoszenie o naborze nr 13886ARCHIWALNE z dnia 04.08.2017 r.
-
Oferty do
9
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: archiwum i obsługi administracyjno-biurowej
w Komisariacie Policji w Pasłęku
Pasłęk
Komisariat Policji w Pasłęku
Komendy Miejskiej Policji w Elblągu
ul. Gdańska 7
14-400 Pasłęk
Komenda Miejska Policji w Elblągu
ul. Tysiąclecia 3
82-300 Elbląg
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- archiwizacja spraw ostatecznie zakończonych,
- redagowanie pism, sporządzanie kserokopii, wyciągów i odpisów,
- kompletowanie i przedkładanie Komendatowi Komisariatu Policji w Pasłęku dokumentów i korespondencji do dekretacji i podpisu,
- obsługa kancelaryjno-biurowa korespondencji niejawnej,
- prowadzenie na bieżąco dokumentacji pomocnicznej, między innymi: rejestrów i dzienników,
- prowadzenie absencji funkcjonariuszy i pracowników Policji w systemie elektronicznym SWOP,
- prowadzenie gospodarki mandatowej,
- prowadzenie ewidencji notatników służbowych funkcjonariuszy Policji,
- obsługa sekretariatu Komisariatu Policji w Pasłęku,
- łączenie rozmów telefonicznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja, archiwistyka,
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy kancelaryjno-biurowej, w archiwizacji,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, asertywność,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów jawnych i niejawnych,
- samodzielność i własna inicjatywa,
- umiejętność analitycznego myślenia.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Elblągu
ul. Tysiąclecia 3
82-300 Elbląg
z dopiskiem: starszy referent w Komisariacie Policji w Pasłęku
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie,
- złożone dokumenty nie będą zwracane,
- w ofercie prosimy o podanie danych kontaktowych, adresu do korespondencji,
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej ( w zakresie wymogów pożądanych) określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji,
- zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez innym uprawniony podmiot.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto około 2.158,00 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z dnia 2014 r. poz. 1111 z późn. zm.),
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata,
- dodatkowe informacje tel. 55 230 12 39.