Komenda Miejska Policji w Elblągu

Ogłoszenie o naborze nr 13886ARCHIWALNE z dnia 04.08.2017 r.

  • Oferty do
    9

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: archiwum i obsługi administracyjno-biurowej

w Komisariacie Policji w Pasłęku



Miejsce wykonywania pracy:

Pasłęk

Komisariat Policji w Pasłęku
Komendy Miejskiej Policji w Elblągu
ul. Gdańska 7
14-400 Pasłęk

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Elblągu
ul. Tysiąclecia 3
82-300 Elbląg

WARUNKI PRACY

Praca w pomieszczeniach biurowych przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy, czas pracy- 8 godzin: system pracy jednozmianowy, w budynku brak podjazdów i windy, odpowiedzialność.

ZAKRES ZADAŃ

  • archiwizacja spraw ostatecznie zakończonych,
  • redagowanie pism, sporządzanie kserokopii, wyciągów i odpisów,
  • kompletowanie i przedkładanie Komendatowi Komisariatu Policji w Pasłęku dokumentów i korespondencji do dekretacji i podpisu,
  • obsługa kancelaryjno-biurowa korespondencji niejawnej,
  • prowadzenie na bieżąco dokumentacji pomocnicznej, między innymi: rejestrów i dzienników,
  • prowadzenie absencji funkcjonariuszy i pracowników Policji w systemie elektronicznym SWOP,
  • prowadzenie gospodarki mandatowej,
  • prowadzenie ewidencji notatników służbowych funkcjonariuszy Policji,
  • obsługa sekretariatu Komisariatu Policji w Pasłęku,
  • łączenie rozmów telefonicznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy administracyjno-biurowej
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja, archiwistyka,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy kancelaryjno-biurowej, w archiwizacji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność, asertywność,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów jawnych i niejawnych,
  • samodzielność i własna inicjatywa,
  • umiejętność analitycznego myślenia.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Elblągu
    ul. Tysiąclecia 3
    82-300 Elbląg
    z dopiskiem: starszy referent w Komisariacie Policji w Pasłęku

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie,
- złożone dokumenty nie będą zwracane,
- w ofercie prosimy o podanie danych kontaktowych, adresu do korespondencji,
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej ( w zakresie wymogów pożądanych) określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji,
- zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez innym uprawniony podmiot.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto około 2.158,00 zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z dnia 2014 r. poz. 1111 z późn. zm.),
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata,
- dodatkowe informacje tel. 55 230 12 39.



Liczba odwiedzin: 2951

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Elblągu

Udostępnił: Magdalena Bartkowska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×