Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 18798ARCHIWALNE z dnia 01.12.2017 r.

  • Oferty do
    6

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    3
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: orzecznictwa

w Dziale Postępowania Podatkowego Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Warmińsko-Mazurski Urząd Celno-Skarbowy w Olsztynie
ul. Składowa 5
10-421 Olsztyn

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn

WARUNKI PRACY

 praca biurowa w siedzibie Urzędu,  narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe,  praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,  praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,  budynek urzędu nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych,  w budynku brak jest windy,  brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidowym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Rozpatrywanie indywidualnych spraw podatników (odwołań, podań, wniosków) oraz opracowywanie projektów decyzji, postanowień i pism na wniesione środki prawne w zakresie postępowań podatkowych w drugiej instancji w zakresie prowadzonych przez Naczelnika Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego postępowań prowadzonych w pierwszej instancji.
  • Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi do sądu administracyjnego oraz odpowiedzi na pisma procesowe, opracowywanie wniosków o wniesienie skarg kasacyjnych, udział w postępowaniu sądowym przed sądami administracyjnymi w zakresie właściwości komórki.
  • Prowadzenie postępowań w zakresie wymierzenia kar pieniężnych oraz udzielania ulg w spłacie kar pieniężnych, o których mowa w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych, z wyjątkiem określonych w art. 89 ust. 1 pkt 5 i 7 tej ustawy, opracowywanie projektów decyzji, postanowień i pism dotyczących tych postępowań.
  • Obsługa programu finansowo-księgowego ZEFIR2-rejestracja, obsługa, raportowanie i przeglądanie dokumentów w Systemie ZEFIR2, rozliczenia wpłat/dokumentów POZA i innych.
  • Obsługa ewidencyjno-kancelaryjna działu w zakresie powierzonych spraw oraz sporządzanie sprawozdawczości w powierzonym zakresie.
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie, Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, urzędami woj. warmińsko-mazurskiego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustawy Ordynacja podatkowa, ustaw podatkowych (podatek od towarów i usług, podatki dochodowe, podatek akcyzowy) ustawy o grach hazardowych
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne lub inne wyższe uzupełnione studiami kierunkowymi podyplomowymi

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
    Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
    10-950 Olsztyn
    lub składać do kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
    - z dopiskiem „W-M UC-S Olsztyn, COP – umowa na zastępstwo”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 525 42 36.



Liczba odwiedzin: 3017

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Udostępnił: Zofia Sapińska

Komórka organizacyjna: Pierwszy Dział Kadr

Wprowadzono: 01.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×