Archiwum Państwowe w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 5499ARCHIWALNE z dnia 16.11.2016 r.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: popularyzacji i edukacji

Oddział II - Opracowania Zasobu Archiwalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Olsztynie, ul. Partyzantów 18, 10-521 Olsztyn

WARUNKI PRACY

Brak

ZAKRES ZADAŃ

  • redakcja publikacji źródłowych oraz opracowań naukowych, których wydawcą bądź współwydawcą jest AP w Olsztynie
  • prowadzenie warsztatów i zajęć edukacyjnych, organizacja spotkań naukowych, prelekcji i prezentacji
  • opracowanie zespołów akt wytworzonych po 1944 r. – opracowywanie i redagowanie pomocy ewidencyjno-informacyjnych tj. inwentarzy książkowych wraz ze wstępami, notatek informacyjnych, indeksów osobowych, geograficznych i rzeczowych
  • współpraca z instytucjami nauki, kultury i oświaty na polu popularyzacji zasobu AP w Olsztynie
  • wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika Oddziału II i Dyrektora AP w Olsztynie
  • prowadzenie strony internetowej AP w Olsztynie oraz przygotowanie materiałów promocyjnych dla mediów (prasa, radio, telewizja)

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe wyższe z zakresu historii lub archiwistyki
  • doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy związanej z archiwistyką, historią, bibliotekoznawstwem
  • doświadczenie w pracy redakcyjnej w zakresie redakcji merytorycznej publikacji z obszaru nauk humanistycznych
  • znajomość przepisów o państwowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość obsługi komputera w zakresie programów i baz danych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe specjalizacja z zakresu edytorstwa
  • doświadczenie zawodowe: znajomość polskiego rynku wydawniczego i specyfiki pracy w wydawnictwie; doświadczenie w organizowaniu wydarzeń popularyzatorskich i promocyjnych
  • aktywne uczestnictwo w regionalnych projektach popularnonaukowych i promocyjnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.11.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Olsztynie, ul. Partyzantów 18, 10-521 Olsztyn

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu (089) 527-60-96, wew. 301

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3200

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Olsztynie

Udostępnił: Marek Kuczyński

Komórka organizacyjna: informatyk

Wprowadzono: 16.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×