Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 330ARCHIWALNE z dnia 08.06.2016 r.

  • Oferty do
    14

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: wydatków osobowych

w Sekcji Wydatków Osobowych Wydziału Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8

WARUNKI PRACY

Praca biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy - 8 godzin. Praca w budynku KWP w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 6/8; bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów.

ZAKRES ZADAŃ

  • Analizowanie i nadzorowanie prawidłowości i stopnia wykonania budżetu w zakresie wydatków osobowych dotyczących jednostek miejskich i powiatowych garnizony warmińsko-mazurskiego Policji w celu prawidłowego wykorzystania środków budżetowych;
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych z wydatków osobowych w terminach i w szczegółowości wynikającej z obowiązujących przepisów, wytycznych dysponenta wyższego stopnia oraz okresowych informacji w terminach wyznaczonych przez kierownictwo KWP I Wydziału Finansów KWP w Olsztynie w celu prawidłowego wykorzystania środków budżetowych.;
  • Sporządzanie materiałów planistycznych w zakresie wydatków osobowych ;
  • Comiesięcznie uzgadnianie kosztów dotyczących paragrafów płacowych, współpraca z Zespołem Księgowości oraz poszczególnymi jednostkami Policji w powyższym zakresie w celu prawidłowego ustalenia wysokości poniesionych kosztów;
  • Rozpatrywanie indywidualnych spraw dotyczących roszczeń ze stosunku służbowego i stosunku pracy w zakresie spraw płacowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w pionie kadrowo - płacowym
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn.zm.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne;
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w naliczaniu uposażeń i innych należności pieniężnych dla osób zatrudnionych w służbach mundurowych oraz wynagrodzeń pracowników cywilnych.
  • Przeszkolenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, zasiłków z ubezpieczenia chorobowego, podatku dochodowego od osób fizycznych;
  • Znajomość ustawy o Policji, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, z zakresu ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy;
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Zdolność analitycznego myślenia, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność;
  • Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, operatywność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia, referencje.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Partyzantów 6/8
    10-959 Olsztyn
    z dopiskiem specjalista w Sekcji wydatków Osobowych Wydziału Finansów - umowa na zastępstwo - nr ogłoszenia 330

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


- umowa o pracę w celu zastępstwa;

- oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).

- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.

- złożone dokumenty nie będą zwracane.

- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji.

- z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Potwierdzeniem rodzaju doświadczenia określonego jako wymóg niezbędny są dokumenty zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje, zakres obowiązków, karta opisu stanowiska pracy lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie w pionie kadrowo - płacowym;


-proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 2.500 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej tj. Dz. U. z 2014, poz. 1111 ze zm.).

- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata.

- do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

- dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.



Liczba odwiedzin: 2705

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Udostępnił: Agnieszka Jankowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 08.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×