Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 330ARCHIWALNE z dnia 08.06.2016 r.
-
Oferty do
14
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: wydatków osobowych
w Sekcji Wydatków Osobowych Wydziału Finansów
Olsztyn
Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Analizowanie i nadzorowanie prawidłowości i stopnia wykonania budżetu w zakresie wydatków osobowych dotyczących jednostek miejskich i powiatowych garnizony warmińsko-mazurskiego Policji w celu prawidłowego wykorzystania środków budżetowych;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych z wydatków osobowych w terminach i w szczegółowości wynikającej z obowiązujących przepisów, wytycznych dysponenta wyższego stopnia oraz okresowych informacji w terminach wyznaczonych przez kierownictwo KWP I Wydziału Finansów KWP w Olsztynie w celu prawidłowego wykorzystania środków budżetowych.;
- Sporządzanie materiałów planistycznych w zakresie wydatków osobowych ;
- Comiesięcznie uzgadnianie kosztów dotyczących paragrafów płacowych, współpraca z Zespołem Księgowości oraz poszczególnymi jednostkami Policji w powyższym zakresie w celu prawidłowego ustalenia wysokości poniesionych kosztów;
- Rozpatrywanie indywidualnych spraw dotyczących roszczeń ze stosunku służbowego i stosunku pracy w zakresie spraw płacowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pionie kadrowo - płacowym
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn.zm.).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne;
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w naliczaniu uposażeń i innych należności pieniężnych dla osób zatrudnionych w służbach mundurowych oraz wynagrodzeń pracowników cywilnych.
- Przeszkolenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, zasiłków z ubezpieczenia chorobowego, podatku dochodowego od osób fizycznych;
- Znajomość ustawy o Policji, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, z zakresu ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy;
- Umiejętność obsługi komputera;
- Zdolność analitycznego myślenia, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność;
- Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, operatywność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia, referencje.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Partyzantów 6/8
10-959 Olsztyn
z dopiskiem specjalista w Sekcji wydatków Osobowych Wydziału Finansów - umowa na zastępstwo - nr ogłoszenia 330
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- umowa o pracę w celu zastępstwa;
- oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
- złożone dokumenty nie będą zwracane.
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji.
- z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Potwierdzeniem rodzaju doświadczenia określonego jako wymóg niezbędny są dokumenty zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje, zakres obowiązków, karta opisu stanowiska pracy lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie w pionie kadrowo - płacowym;
-proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 2.500 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej tj. Dz. U. z 2014, poz. 1111 ze zm.).
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata.
- do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
- dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.