Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 32222ARCHIWALNE z dnia 16.08.2018 r.
-
Oferty do
23
sierpnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: w Sekcji Finansów
Sekcja Finansów KM PSP w Olsztynie
Olsztyn
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLSZTYNIE
UL. NIEPODLEGŁOŚCI 16
10-045 OLSZTYN
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sprawdzanie i kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych – dekretacja,
- prowadzenie ewidencji księgowej wydatków, dochodów zgodnie z planem kont w pełnej podziałce obowiązującej klasyfikacji budżetowej,
- prowadzenie ewidencji księgowej środków pieniężnych, rozrachunków, przychodów, kosztów, funduszy,
- uzgadnianie obrotów i sald kont majątku z wydziałami merytorycznymi,
- wykonywanie zadań związanych z terminowym regulowaniem zobowiązań,
- nadzór nad terminowym regulowaniem należności przez kontrahentów,
- prowadzenie ewidencji sprzedaży, zakupu oraz ich kontroli,
- dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych,
- rozliczanie wyjazdów służbowych,
- prowadzenie kasy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie,
- prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- przygotowanie danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdań budżetowych i finansowych,
- prowadzenie bieżącej analizy zapisów na kontach w zakresie prowadzonej ewidencji,
- sporządzanie analiz, raportów, porównań wydatków w okresach czasowych,
- sporządzanie wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości,
- archiwizowanie dokumentów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok 1 rok doświadczenia w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych lub odbyty staż w administracji publicznej
- biegła znajomość obsługi programów komputerowych (Microsoft Office – w szczególności aplikacji Excel oraz Word),
- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości budżetowej i finansowej, znajomość klasyfikacji budżetowej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętności: analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, odporność na stres,
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
- szkolenia z zakresu rachunkowości budżetowej/rachunkowości, prowadzenia ewidencji księgowej w układzie tradycyjnym,
- znajomość obsługi systemów księgowych Progman Finanse, Progman Rozrachunki,
- samodzielność, systematyczność, obowiązkowość
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje w zawodzie oraz przydatne w postępowaniu kwalifikacyjnym;
- kopie świadectw pracy i opinii z poprzednich miejsc pracy;
- kserokopie referencji lub opinii w tym na potwierdzenie nieposzlakowanej opinii kandydata,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.08.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn w godz. pracy 7.30 -15.30,
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
________________________, dnia ________________________ r. Oświadczenia w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie. Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych. Oświadczam, że nie byłam skazana/nie byłem skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru na stanowisko ______________________________________________________________ w________________________________________________________________________________ /nazwa stanowiska, komórki organizacyjnej oraz urzędu/ Prosimy o umieszczenie w podaniu lub życiorysie klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesie rekrutacji. Możesz w tym zakresie skorzystać z poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie z siedzibą przy ul. Niepodległości 16 kod: 10-045 - w celu realizacji procesu rekrutacji. Wyrażam również zgodę na utrwalanie wizerunku podczas przeprowadzania testów sprawności fizycznej oraz jego przetwarzania w przypadku konieczności rozstrzygania kwestii spornych i wyjaśniania wątpliwości.” W przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych Twoja aplikacja nie będzie brana pod uwagę w procesie rekrutacji. Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informujemy, że: - Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie; - Twoje dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Twojej zgody. - Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia rekrutacji; - Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie; - Wyrażenie przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji jest niezbędne do jej przyjęcia i rozpatrzenia; - Twoje dane w procesie rekrutacji nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jak również profilowane; - Możesz w każdej chwili skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kwpsp.olsztyn.pl lub telefonicznie 89 522 95 52. _________________________________________ /czytelny podpis/
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia”, nie jest obowiązkowe, jednak będzie podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatki/kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu – 24 sierpnia 2018r.;
- test wiedzy - planowany termin 27 sierpnia 2018r. o godz. 9:00;
- rozmowa kwalifikacyjna - planowany termin 28 sierpnia 2018r. o godz. 9:00.
Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy).
Oferty kandydatów/kandydatek nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.