Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 14064ARCHIWALNE z dnia 11.08.2017 r.
-
Oferty do
21
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: zamówień publicznych oraz spraw administracyjno - gospodarczych
Wydział Administracji
Olsztyn
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, ul. Podwale 1, 10-076 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie, przeprowadzanie i koordynacja postępowań o udzielanie zamówienia publicznego oraz prowadzenie ewidencji udzielanych zamówień publicznych i sporządzanie związanych z tym sprawozdań
- zbieranie informacji na temat planowanych zakupów ze środków W-M WKZ oraz opracowywanie na dany rok propozycji planowanych zakupów i wprowadzanie do planu zamówień publicznych. Weryfikacja i kontrola pod względem merytorycznym pozycji (wniosków) zgłaszanych przez wnioskodawców, tj. kierowników, pracowników WUOZ Olsztyn
- planowanie i realizacja bieżących remontów Urzędu wraz z zakupem środków trwałych i wyposażenia, w porozumieniu z wydziałem księgowości; planowanie i monitoring wszelkich napraw i konserwacji użytkowanych środków trwałych
- nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z budżetem zadaniowym oraz weryfikacja kosztorysów składanych w postępowaniu związanym z dofinansowaniem na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane obiektów wpisanych do rejestru zabytków (przeprowadzanie czynności w postępowaniu dotyczącym udzielania dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane obiektów wpisanych do rejestru zabytków)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie zamówień publicznych
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość rozporządzeń i innych aktów wykonawczych do wymienionych ustaw
- znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
- wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- umiejętność organizowania pracy własnej i stosowania przepisów dotyczących organizacji i zadań Urzędu
- umiejętność oceny i analizy problemów i spraw w różnych aspektach
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, skaner, kserokopiarka, aparat fotograficzny, fax)
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności kandydata
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.08.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie, ul. Podwale 1, 10-076 Olsztyn.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie
w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym oświadczeń zawierających własnoręczny podpis aplikanta.
Lista osób spełniająca wymogi formalne zostanie udostępniona w siedzibie Urzędu oraz w BIP Urzędu na stronie internetowej www.bip.wuoz.olsztyn.pl.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu.
Oferty niekompletne oraz złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci/ kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie jego przeprowadzenia.
Po zakończeniu rekrutacji oferty odrzucone podlegają komisyjnemu zniszczeniu w terminie nie wcześniej niż 30 dni od zakończenia rekrutacji.
Prosimy o przesyłanie dokumentów z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych oraz spraw administracyjno-gospodarczych”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem (89) 521-85-32.