Archiwum Państwowe w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 6380ARCHIWALNE z dnia 12.12.2016 r.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik działu

do spraw: technicznego utrzymania nieruchomości, prawidłowej eksploatacji obiektu i wyposażenia, ochrony przed pożarem, włamaniem, kradzieżą, nadzoru nad przetwarzanymi informacjami niejawnymi o klauzuli „zastrzeżone”, ochrony obiektu, obronności i obrony cywilnej

Dział Administracyjno-Gospodarczy



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Olsztynie
ul. Partyzantów 18
10-521 Olsztyn

WARUNKI PRACY

Związane z techniczną obsługą, ochroną przed zalaniem obiektu, zabezpieczeniem przed skutkami dużych opadów śniegu (organizacja odśnieżania dachu). Zajmowane stanowisko wymaga szybkiego reagowania na sytuacje kryzysowe, awarie, nieprzewidziane utrudnienia w pracy, bariery techniczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • Zabezpieczanie bieżącego funkcjonowania Archiwum w zakresie bezpieczeństwa pracy i zaopatrzenia materiałowego
  • Nadzorowanie gospodarki komunalnej, eksploatacji urządzeń w obiekcie i zarządzanie mieniem będącym na wyposażeniu obiektu i stanowisk pracy
  • Inicjowanie przedsięwzięć związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości np. remontów, prac konserwacyjnych
  • Realizowanie przedsięwzięć związanych z funkcjonowaniem ochrony technicznej i fizycznej obiektu Archiwum oraz systemu wykrywania pożaru i alarmowania
  • Nadzorowanie ochrony informacji niejawnych oraz prowadzenie kancelarii materiałów niejawnych
  • Realizowanie zadań obronnych i obrony cywilnej
  • Uczestnictwo w doraźnych organach kolegialnych
  • Nadzorowanie pracy sekretariatu i kadr

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, w obszarze zamówień publicznych, a ponadto w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa
  • Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
  • Wiedza z zakresu prawa, administracji
  • Obsługa komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Prawo jazdy
  • Język angielski, poziom B1
  • Dobra organizacja pracy
  • Samodzielna realizacja zadań
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i współpracy
  • Komunikatywność
  • Systematyczność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Olsztynie
    ul. Partyzantów 18
    10-521 Olsztyn

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu (089) 527-60-96, wew. 301

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Przewidywany termin zatrudnienia: 1 lutego 2017 r.



Liczba odwiedzin: 2990

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Olsztynie

Udostępnił: Marek Kuczyński

Komórka organizacyjna: informatyk

Wprowadzono: 12.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×