Archiwum Państwowe w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 6380ARCHIWALNE z dnia 12.12.2016 r.
-
Oferty do
22
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Nabór otwarty dla cudzoziemców
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:
- są obywatelami państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Polski,
- ich znajomość języka polskiego jest potwierdzona jednym z dokumentów wskazanych w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik działu
do spraw: technicznego utrzymania nieruchomości, prawidłowej eksploatacji obiektu i wyposażenia, ochrony przed pożarem, włamaniem, kradzieżą, nadzoru nad przetwarzanymi informacjami niejawnymi o klauzuli „zastrzeżone”, ochrony obiektu, obronności i obrony cywilnej
Dział Administracyjno-Gospodarczy
Olsztyn
Archiwum Państwowe w Olsztynie
ul. Partyzantów 18
10-521 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zabezpieczanie bieżącego funkcjonowania Archiwum w zakresie bezpieczeństwa pracy i zaopatrzenia materiałowego
- Nadzorowanie gospodarki komunalnej, eksploatacji urządzeń w obiekcie i zarządzanie mieniem będącym na wyposażeniu obiektu i stanowisk pracy
- Inicjowanie przedsięwzięć związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości np. remontów, prac konserwacyjnych
- Realizowanie przedsięwzięć związanych z funkcjonowaniem ochrony technicznej i fizycznej obiektu Archiwum oraz systemu wykrywania pożaru i alarmowania
- Nadzorowanie ochrony informacji niejawnych oraz prowadzenie kancelarii materiałów niejawnych
- Realizowanie zadań obronnych i obrony cywilnej
- Uczestnictwo w doraźnych organach kolegialnych
- Nadzorowanie pracy sekretariatu i kadr
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi, w obszarze zamówień publicznych, a ponadto w prowadzeniu postępowań administracyjnych
- Poświadczenie bezpieczeństwa
- Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
- Wiedza z zakresu prawa, administracji
- Obsługa komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Prawo jazdy
- Język angielski, poziom B1
- Dobra organizacja pracy
- Samodzielna realizacja zadań
- Łatwość nawiązywania kontaktów i współpracy
- Komunikatywność
- Systematyczność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Olsztynie
ul. Partyzantów 18
10-521 Olsztyn
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu (089) 527-60-96, wew. 301
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Przewidywany termin zatrudnienia: 1 lutego 2017 r.