Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 9307ARCHIWALNE z dnia 15.03.2017 r.
-
Oferty do
21
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: nadzoru instancyjnego i kontroli
w Wydziale Polityki Społecznej
Olsztyn
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rozpatrywanie odwołań osób bezrobotnych od decyzji starostów w celu weryfikacji rozstrzygnięć w sprawach świadczeń z tytułu bezrobocia (decyzje wydawane w II instancji), opracowywanie decyzji w trybach nadzwyczajnych postępowania administracyjnego oraz odpowiedzi na skargi składane za pośrednictwem Wojewody do sądów administracyjnych;
- sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością marszałka województwa lub starosty, wojewódzkiego lub powiatowych urzędów pracy oraz innych podmiotów w celu oceny prawidłowości i wykonania zadań z zakresu promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy;
- kontrola zakładów pracy chronionej, zakładów aktywności zawodowej, organizatorów turnusów rehabilitacyjnych oraz ośrodków turnusowych, w celu zbadania i oceny spełniania ustawowych warunków i obowiązków, zlikwidowania nieprawidłowości bądź naruszeń prawa oraz doskonalenia jakości funkcjonowania;
- prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji administracyjnych, w celu przyznania bądź stwierdzenia utraty statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej oraz okresowego zwolnienia od spełniania lub utrzymywania ustawowych obowiązków bądź warunków oraz w celu nadania, przedłużenia bądź stwierdzenia utraty przez jednostkę organizacyjną statusu centrum integracji społecznej;
- organizowanie finansowanych z Funduszu Pracy, szkoleń pracowników urzędu wojewódzkiego, wojewódzkiego urzędu pracy i powiatowych urzędów pracy w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych publicznych służb zatrudnienia;
- sporządzanie bieżących oraz okresowych informacji i sprawozdań dotyczących postępowań odwoławczych prowadzonych z zakresu rynku pracy, funkcjonowania zakładów pracy chronionej, zakładów aktywności zawodowej, organizatorów turnusów i ośrodków turnusowych, z funkcjonowania centrów integracji społecznej dla ministra właściwego ds. zabezpieczenia społecznego, w celu monitorowania oraz okresowej oceny stanu i efektywności działalności ww. jednostek na terenie województwa;
- prowadzenie rejestru zakładów pracy chronionej i zakładów aktywności zawodowej, jednostek organizacyjnych posiadających status centrum integracji społecznej, klubów integracji społecznej oraz rejestru tłumaczy polskiego języka migowego, systemu językowo-migowego i sposobu komunikowania się osób głuchoniewidomych organizatorów turnusów rehabilitacyjnych oraz ośrodków uprawnionych do przyjmowania grup turnusowych w celu zapewnienia spełnienia przez ww. podmioty ustawowych warunków, a także identyfikacji i monitorowania podmiotów prowadzących ww. jednostki na terenie województwa.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji
- znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji społecznej i zawodowej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
- znajomość ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu prawa, administracji, kontroli lub audytu
- 1 rok doświadczenia w obszarze kontroli/audytu, wydawania decyzji administracyjnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
(Punkt Obsługi Klienta)
z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia)" na liście motywacyjnym
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2 250 zł brutto;
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.