Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 20611ARCHIWALNE z dnia 12.01.2018 r.
-
Oferty do
18
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: cudzoziemców
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
Olsztyn
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie od klienta zewnętrznego i rejestracja w Systemie Pobyt v.2 wniosków, prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu legalizacji pobytu cudzoziemców na terytorium RP;
- przyjmowanie i rejestrowanie w Systemie Syriusz wniosków, prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium RP;
- przyjmowanie i rejestracja w Systemie Pobyt v.2 wniosków, prowadzenie postepowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych i wydawanie dokumentów w sprawach o wpisanie zaproszeń do ewidencji zaproszeń;
- przygotowywanie i rejestrowanie w Systemie Pobyt v.2 oraz wydawanie dokumentów w celu legalizacji pobytu cudzoziemców;
- prowadzenie z urzędu oraz na wniosek Straży Granicznej i Policji, postępowań w sprawie wydalania obywateli UE z terytorium RP, przygotowywanie decyzji oraz rejestrowanie w Systemie Pobyt v.2 wniosków i wydanych decyzji;
- rozpatrywanie odwołań i przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach unieważnień zezwoleń MRG;
- przeprowadzanie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terenie województwa warmińsko-mazurskiego;
- prowadzenie ewidencji ruchu cudzoziemców na terenie województwa warmińsko-mazurskiego do celów sprawozdawczych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- znajomość ustawy o cudzoziemcach
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- znajomość ustawy o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- preferowane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne
- 2 lata doświadczenia w administracji publicznej
- znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka obcego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
(pok. 121)
z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia)" na liście motywacyjnym
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2 250 zł brutto;
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.