Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 9032ARCHIWALNE z dnia 07.03.2017 r.
-
Oferty do
20
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: rozliczeń zus
w Sekcji Wydatków Osobowych Wydziału Finansów
Olsztyn
Olsztyn, Partyzantów 6/8
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie całokształtu zagadnień w zakresie sporządzania dokumentów zgłoszeniowych ZUS dotyczących całego garnizonu warmińsko-mazurskiego Policji w celu wysyłki elektronicznej do ZUS-u;
- Uzgadnianie i sporządzanie w programie Płatnik dokumentów rozliczeniowych ZUS dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych garnizonu warmińsko-mazurskiego Policji w celu odprowadzenia na rachunki bankowe ZUS składek społecznych, zdrowotnych i na Fundusz Pracy oraz przesłania elektronicznego dokumentów rozliczeniowych;
- Sporządzanie w programie Płatnik dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS dotyczących funkcjonariuszy odchodzących ze służby bez uprawnień do emerytury, renty resortowej w celu odprowadzenia na rachunki bankowe ZUS należnych składek emerytalnych, rentowych i na Funduszu Pracy oraz przesłania elektronicznego sporządzonych dokumentów do ZUS-u
- Korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych przekazanych przez płatnika w poprzednich latach ,w celu usunięcia błędów zgłaszanych przez ZUS;
- Wykonywanie i wydanie raportów miesięcznych ubezpieczonego /RMUA/, w celu przekazania ich byłym funkcjonariuszom i udokumentowania składek ZUS , w celach emerytalnych i rentowych;
- Wystawianie zaświadczeń i wydanie raportów RMUA funkcjonariuszom pobierającym świadczenia roczne w celu potwierdzenia odprowadzenia składek zdrowotnych z w.w. tytułu i ujęcia składki zdrowotnej w rozliczeniu podatkowym z Urzędem Skarbowym;
- Redagowanie zapytań do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w celu uzyskania rozszerzonego wyjaśnienia przepisów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pionie kadrowo-płacowym.
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167)
- znajomość ustawy o Policji, o finansach publicznych, przepisów z zakresu ZUS.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS
- przeszkolenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, zasiłków z ubezpieczenia chorobowego;
- obsługa programu Płatnik;
- zdolność analitycznego myślenia, dokładność, komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnychoznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- referencje;
- zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Partyzantów 6/8
10-959 Olsztyn
z dopiskiem inspektor do spraw rozliczeń zus w Wydziale Finansów KWP w Olsztynie - nr ogłoszenia 9032.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy
- złożone dokumenty nie będą zwracane;
- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;
- z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Potwierdzeniem rodzaju doświadczenia określonego jako wymóg niezbędny są dokumenty zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy,
zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje, zakres obowiązków, karta opisu stanowiska pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie;
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;
- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
-proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 2.500 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2016, poz. 1345 ze zm.).
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;
- do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;
- dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.