Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 20515ARCHIWALNE z dnia 11.01.2018 r.

  • Oferty do
    26

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: finansowo-księgowych

Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
ul. Lubelska 16
10-404 Olsztyn

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca samodzielna pod presją, wymagająca bardzo dobrej organizacji pracy z nierównomiernym natężeniem obowiązków służbowych, wymagająca przestrzegania określonych przepisami terminów realizacji. Stanowisko zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym, znajduje się na parterze budynku. Na piętro prowadzą schody - brak windy, przed budynkiem podjazd dla inwalidów, w siedzibie jednostki toaleta dla niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • naliczanie wynagrodzeń i innych należności pracowników oraz rozliczanie składek ZUS, podatku do US, sporządzanie deklaracji ZUS oraz informacji podatkowych PIT
  • kontrola rachunków i zestawień sporządzanych przez urzędowych lekarzy weterynarii dot. świadectw zdrowia dla drobiu, bydła i świń
  • sporządzanie miesięcznych zestawień rachunków, miesięcznych zestawień z badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz świadectw zdrowia, a także miesięcznych zestawień z nadzoru w zakładach urzędowych lekarzy weterynarii w zakresie monitoringu
  • rozliczanie delegacji pracowników, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wydawanie druków opłat
  • sporządzanie sprawozdań , informacji i analiz w zakresie wynagrodzeń
  • wykonywanie czynności związanych z inwentaryzacją
  • obsługa systemu bankowego – sporządzanie przelewów
  • prowadzenie kasy – rozliczanie operacji gotówkowych, pobieranie środków pieniężnych z rachunku bankowego, bieżące sporządzanie raportów kasowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne profilowane w kierunku: rachunkowość
  • staż pracy: 3 lata na stanowiskach związanych z prowadzeniem spraw finansowych i/lub księgowych
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość ordynacji podatkowej
  • znajomość zagadnień związanych z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi Inspekcji Weterynaryjnej oraz rozporządzeń wykonawczych z zakresu cennika opłat oraz wynagrodzeń za czynności zlecone
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność dobrej organizacji pracy oraz stosowania przepisów w praktyce
  • umiejętność obsługi komputera - znajomość obsługi pakietu Microsoft Office
  • umiejętność pracy w zespole, rzetelność, dokładność, komunikatywność
  • odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej na stanowiskach związanych z prowadzeniem spraw finansowych i/lub księgowych
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość obsługi programów: Płatnik, NBE, program kadrowo-płacowy (m. in. PUMA, R2 Płatnik)
  • umiejętność naliczania wynagrodzeń

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu upoważniającego do prowadzenia pojazdów kat. B
  • potwierdzenie umiejętności naliczania wynagrodzeń m. in. zakresem czyności, certyfikatem/zaświadczeniem ze szkolenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
    ul. Lubelska 16
    10-404 Olsztyn
    z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą - wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.olsztyn.piw.gov.pl
CV i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem, osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie.
W przypadku dużej ilości kandydatów możliwość przeprowadzenia dwustopniowego naboru.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego), a oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-89) 533-14-11 wew. 21




Liczba odwiedzin: 3326

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Udostępnił: Magdalena Tabaka

Komórka organizacyjna: Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych

Wprowadzono: 11.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×