Komenda Miejska Policji w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 16794ARCHIWALNE z dnia 18.10.2017 r.

  • Oferty do
    28

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy

w Zespole ds. Dyscyplinarnych, Skargi i Wniosków



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Adres urzędu:

10-959 Olsztyn
ul. Partyzantów 23

WARUNKI PRACY

praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin, czas pracy- 8 godzin

ZAKRES ZADAŃ

  • kontrolowanie warunków pracy i służby oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa policjantów i pracowników cywilnych Policji;
  • zabezpieczenie właściwego przeszkolenia policjantów i pracowników cywilnych Policji w zakresie przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • prowadzenie postępowań w sprawie wypadków zaistniałych w związku z pełnieniem służby lub wypaków przy pracy;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie wymagany zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy
  • znajomość przepisów w zakresie bhp;
  • umiejętność interpretacji przepisów;
  • umiejętność wsółpracy;
  • umiejętność organizacji własnej pracy;
  • umiejętność redagowania pism;
  • biegła umiejętność obsługi komputera;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp
  • doświadczenie zawodowe: na podobnym stanowisku
  • znajomość przepisów resortowych;
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę;

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Olsztynie
    ul. Partyzantów 23
    10-959 Olsztyn
    Zespół Kadr i Szkolenia
    tel. kontaktowy : 089 522-33-38

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,
- oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
http://www.mpips.gov.pl/bip/kariera/wolne-stanowiska-pracy-w-mrpips/oswiadczenie-dla-potrzeb-rekrutacji/
- oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem
- złożone dokumenty nie będą zwracane,
- wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie
-wynagrodzenie brutto ok. 2570 zł+ dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej)
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego kandydata,
- dodatkowe informacje: tel. 089 522-33-38
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3258

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Olsztynie

Udostępnił: Natalia Właszyn

Komórka organizacyjna: Referat Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 18.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×