Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 16564ARCHIWALNE z dnia 13.10.2017 r.
-
Oferty do
24
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: koordynator konserwatorów
w Zespole Remontów Wydziału Inwestycji i Remontów
Olsztyn
Olsztyn, ul. Pstrowskiego 3
Olsztyn, Partyzantów 6/8
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Opracowywanie planów pracy zespołu i sprawozdań z ich realizacji; przedstawianie i opracowywanie kandydatów do pracy na stanowiskach rzemieślników, sprawdzanie ich kwalifikacji i uprawnień; zapewnianie odpowiednich warunków pracy, zgodnie z przepisami o bezpieczeństwie i higienie pracy oraz o ochronie przeciwpożarowej;
- Opracowywanie grafików pracy i planów urlopów rzemieślników, zapewniających ciągłość pracy zespołu; zlecanie rzemieślnikom zadań do wykonania, określanie terminów ich wykonania, nadzorowanie i rozliczanie realizacji zadań;
- Czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez podległych pracowników, w tym dokonywanie doraźnych kontroli na stanowiskach pracy; sporządzanie wniosków premiowych; organizowanie szkoleń i dokonalenia zawodowego, czuwanie nad aktualnością uprawnień rzemieślników do wykonywania swoich funkcji w celu jak najlepszej realizacji powierzonych zadań;
- Zapewnianie podległym rzemieślnikom narzędzi i materiałów; prowadzenie ewidencji narzędzi przydzielonych rzemieślnikom i kontrolowanie ich stanu ilościowego i technicznego ; dbanie o sprawność urządzeń wykorzystywanych przez podległych rzemieślników, w szczególności do prac niebezpiecznych pożarowo; zlecanie okresowych przeglądów i napraw narzędzi budowlanych użytkowanych przez podległych rzemieślników; wyposażanie rzemieślników w zalegalizowane „Ksiązki pracy konserwatora”, czuwanie nad ich rzetelnym prowadzeniem, w razie potrzeby-potwierdzanie wykonania zleconych prac i zużycia materiałów oraz rozliczanie, po zakończeniu miesiąca, zużycia materiałów zgodnie z rozchodami zaewidencjonowanymi przez specjalistę branżowego ds. materiałów i narzędzi budowlanych;
- Prowadzenie zbiorów dokumentów dla obiektów użytkowanych przez KWP w Olsztynie, w tym dbanie o aktualne i kompletne dane wymagane dla tych dokumentów; prowadzenie zbiorów dokumentów (teczek) dla urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych w budynkach KWP oraz gromadzenie w nich dokumentów dot. eksploatacji i konserwacji tych urządzeń, a w szczególności: dokumentacji technicznej urządzeń; umów konserwacyjnych; dokumentacji prac konserwacyjnych; protokołów awarii; ocena stanu technicznego itp.; zapewnianie, we współdziałaniu z właściwymi inspektorami nadzoru, uruchamianie i wyłączanie, a także nastawianie odpowiednich parametrów pracy bezobsługowych urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych w obiektach KWP; dbanie o utrzymanie instalacji i urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych w stanie zgodnym z warunkami technicznymi i wymaganiami ustalonymi przez producenta, a w szczególności dbanie o poddawanie ich okresowym przeglądom i konserwacji; przygotowywanie projektów umów na konserwację urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych oraz czuwanie nad ich realizacją, w tym potwierdzanie wykonania konserwacji; sporządzanie, wspólnie z właściwymi inspektorami nadzoru, protokołów awarii i oceny stanu technicznego urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych;
- Dbanie o wykonywanie przeglądów instalacji wentylacyjnych w obiektach KWP, z wyłączeniem urządzeń wentylacyjnych w kotłowniach; dbanie o właściwy stan techniczny, eksploatację i konserwację urządzeń i instalacji wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych, w tym przestrzeganie terminów przeprowadzenia czynności konserwacyjnych oraz przeglądów technicznych; przeprowadzanie remontów i modernizacji obiektów KWP oraz znajdujących się w nich instalacji i urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych; przyjmowanie zgłoszenia o awariach instalacji i urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych, ich ewidencjonowanie (prowadzenie Książki zgłoszeń awarii) i zlecanie naprawy; przygotowywanie dokumentów finansowych dotyczących kosztów koserwacji obiektów KWP w Olsztynie;
- W zakresie ochrony ppoż.: czuwanie nad zapewnieniem właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. w czasie i po zakończeniu nadzorowanych prac konserwacyjno-remontowych stwarzających niebezpieczeństwo pożarowe; czuwanie nad przestrzeganiem przez podległych pracowników zasad zabezpieczenia ppoż. użytkowanych obiektów i pomieszczeń po zakończeniu pracy; czuwanie nad utrzymaniem warunków bezpieczeństwa pożarowego podczas składania materiałów w pomieszczeniach i obiektach użytkowanych przez podległych pracowników; sygnalizowanie przełożonym potrzeby instalowania w obiektach KWP urządzeń p.poż. oraz oznakowań ewakuacyjnych i pożarowych; usuwanie dostrzeżonych lub wskazanych przez przełożonych niedociągnięć w dziedzinie zabezpieczenia ppoż. obiektów KWP; uczestnictwo w pracach komisji ds. prac niebezpiecznych pożarowo, jeżeli wykonawcami prac są pracownicy kierowanej komórki organizacyjnej lub na polecenie przełożonych; nadzorowanie przygotowania budynku lub pomieszczeń do prowadzenia prac niebezpiecznych pożarowo przez podległych rzemieślników; nadzorowanie wykonywania prac niebezpiecznych pożarowo przez podległych rzemieślników; przestrzeganie przepisów prawa powszechnie obowiązującego i wewnętrznego, ze szczególnym uwzględnieniem: obowiązków pracownika wynikających z kodeksu pracy; przepisów o ochronie p.poż., bhp obowiązujących na terenie obiektów KWP w Olsztynie; przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych, przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz wydanymi na ich podstawie przepisami służbowymi.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne budowlane
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167 z późn.zm.).
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe budowlane
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej.
- Znajomość przepisów dotyczących: zamówień publicznych, rachunkowości, finansów publicznych; BHP i ppoż;
- Umiejętności stosowania prawa w praktyce; analitycznego myślenia; redagowania korespondencji; prognozowania;
- Umiejętności koordynowania robót budowlanych; rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych;
- Samodzielność, kreatywność, inicjatywa;
- Obsługa programów kosztorysowych „Norma” i „Zuzia”.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz.1167 ze zm.)
- Kopie uprawnień budowlanych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- referencje.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Partyzantów 6/8
10-959 Olsztyn
z dopiskiem inspektor - koordynator konserwatorów w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Olsztynie - numer ogłoszenia 16564
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy
- Złożone dokumenty nie będą zwracane;
- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;
- Kopie dokumentów dotyczących doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk, wydrukiem z CEIDG). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
- Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;
- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto:
ok. 3.000,00 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2016, poz. 1345 ze zm.).
- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;
- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.