Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 16564ARCHIWALNE z dnia 13.10.2017 r.

  • Oferty do
    24

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: koordynator konserwatorów

w Zespole Remontów Wydziału Inwestycji i Remontów



Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Olsztyn, ul. Pstrowskiego 3

Adres urzędu:

Olsztyn, Partyzantów 6/8

WARUNKI PRACY

Czas pracy - 8 godzin, praca również w terenie, stres, wyjazdy służbowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie planów pracy zespołu i sprawozdań z ich realizacji; przedstawianie i opracowywanie kandydatów do pracy na stanowiskach rzemieślników, sprawdzanie ich kwalifikacji i uprawnień; zapewnianie odpowiednich warunków pracy, zgodnie z przepisami o bezpieczeństwie i higienie pracy oraz o ochronie przeciwpożarowej;
  • Opracowywanie grafików pracy i planów urlopów rzemieślników, zapewniających ciągłość pracy zespołu; zlecanie rzemieślnikom zadań do wykonania, określanie terminów ich wykonania, nadzorowanie i rozliczanie realizacji zadań;
  • Czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny pracy przez podległych pracowników, w tym dokonywanie doraźnych kontroli na stanowiskach pracy; sporządzanie wniosków premiowych; organizowanie szkoleń i dokonalenia zawodowego, czuwanie nad aktualnością uprawnień rzemieślników do wykonywania swoich funkcji w celu jak najlepszej realizacji powierzonych zadań;
  • Zapewnianie podległym rzemieślnikom narzędzi i materiałów; prowadzenie ewidencji narzędzi przydzielonych rzemieślnikom i kontrolowanie ich stanu ilościowego i technicznego ; dbanie o sprawność urządzeń wykorzystywanych przez podległych rzemieślników, w szczególności do prac niebezpiecznych pożarowo; zlecanie okresowych przeglądów i napraw narzędzi budowlanych użytkowanych przez podległych rzemieślników; wyposażanie rzemieślników w zalegalizowane „Ksiązki pracy konserwatora”, czuwanie nad ich rzetelnym prowadzeniem, w razie potrzeby-potwierdzanie wykonania zleconych prac i zużycia materiałów oraz rozliczanie, po zakończeniu miesiąca, zużycia materiałów zgodnie z rozchodami zaewidencjonowanymi przez specjalistę branżowego ds. materiałów i narzędzi budowlanych;
  • Prowadzenie zbiorów dokumentów dla obiektów użytkowanych przez KWP w Olsztynie, w tym dbanie o aktualne i kompletne dane wymagane dla tych dokumentów; prowadzenie zbiorów dokumentów (teczek) dla urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych w budynkach KWP oraz gromadzenie w nich dokumentów dot. eksploatacji i konserwacji tych urządzeń, a w szczególności: dokumentacji technicznej urządzeń; umów konserwacyjnych; dokumentacji prac konserwacyjnych; protokołów awarii; ocena stanu technicznego itp.; zapewnianie, we współdziałaniu z właściwymi inspektorami nadzoru, uruchamianie i wyłączanie, a także nastawianie odpowiednich parametrów pracy bezobsługowych urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych w obiektach KWP; dbanie o utrzymanie instalacji i urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych w stanie zgodnym z warunkami technicznymi i wymaganiami ustalonymi przez producenta, a w szczególności dbanie o poddawanie ich okresowym przeglądom i konserwacji; przygotowywanie projektów umów na konserwację urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych oraz czuwanie nad ich realizacją, w tym potwierdzanie wykonania konserwacji; sporządzanie, wspólnie z właściwymi inspektorami nadzoru, protokołów awarii i oceny stanu technicznego urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych;
  • Dbanie o wykonywanie przeglądów instalacji wentylacyjnych w obiektach KWP, z wyłączeniem urządzeń wentylacyjnych w kotłowniach; dbanie o właściwy stan techniczny, eksploatację i konserwację urządzeń i instalacji wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych, w tym przestrzeganie terminów przeprowadzenia czynności konserwacyjnych oraz przeglądów technicznych; przeprowadzanie remontów i modernizacji obiektów KWP oraz znajdujących się w nich instalacji i urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych; przyjmowanie zgłoszenia o awariach instalacji i urządzeń wodnych, elektrycznych, odgromowych, gazowych i sygnalizacyjnych, ich ewidencjonowanie (prowadzenie Książki zgłoszeń awarii) i zlecanie naprawy; przygotowywanie dokumentów finansowych dotyczących kosztów koserwacji obiektów KWP w Olsztynie;
  • W zakresie ochrony ppoż.: czuwanie nad zapewnieniem właściwych warunków zabezpieczenia ppoż. w czasie i po zakończeniu nadzorowanych prac konserwacyjno-remontowych stwarzających niebezpieczeństwo pożarowe; czuwanie nad przestrzeganiem przez podległych pracowników zasad zabezpieczenia ppoż. użytkowanych obiektów i pomieszczeń po zakończeniu pracy; czuwanie nad utrzymaniem warunków bezpieczeństwa pożarowego podczas składania materiałów w pomieszczeniach i obiektach użytkowanych przez podległych pracowników; sygnalizowanie przełożonym potrzeby instalowania w obiektach KWP urządzeń p.poż. oraz oznakowań ewakuacyjnych i pożarowych; usuwanie dostrzeżonych lub wskazanych przez przełożonych niedociągnięć w dziedzinie zabezpieczenia ppoż. obiektów KWP; uczestnictwo w pracach komisji ds. prac niebezpiecznych pożarowo, jeżeli wykonawcami prac są pracownicy kierowanej komórki organizacyjnej lub na polecenie przełożonych; nadzorowanie przygotowania budynku lub pomieszczeń do prowadzenia prac niebezpiecznych pożarowo przez podległych rzemieślników; nadzorowanie wykonywania prac niebezpiecznych pożarowo przez podległych rzemieślników; przestrzeganie przepisów prawa powszechnie obowiązującego i wewnętrznego, ze szczególnym uwzględnieniem: obowiązków pracownika wynikających z kodeksu pracy; przepisów o ochronie p.poż., bhp obowiązujących na terenie obiektów KWP w Olsztynie; przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych, przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz wydanymi na ich podstawie przepisami służbowymi.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne budowlane
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167 z późn.zm.).
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe budowlane
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej.
  • Znajomość przepisów dotyczących: zamówień publicznych, rachunkowości, finansów publicznych; BHP i ppoż;
  • Umiejętności stosowania prawa w praktyce; analitycznego myślenia; redagowania korespondencji; prognozowania;
  • Umiejętności koordynowania robót budowlanych; rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych;
  • Samodzielność, kreatywność, inicjatywa;
  • Obsługa programów kosztorysowych „Norma” i „Zuzia”.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz.1167 ze zm.)
  • Kopie uprawnień budowlanych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • referencje.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Partyzantów 6/8
    10-959 Olsztyn
    z dopiskiem inspektor - koordynator konserwatorów w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Olsztynie - numer ogłoszenia 16564

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);

- Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej BIP KWP w Olsztynie http://bip.olsztyn.kwp.policja.gov.pl w zakładce Wolne stanowiska pracy

- Złożone dokumenty nie będą zwracane;

- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;

- Kopie dokumentów dotyczących doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk, wydrukiem z CEIDG). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.


- Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;

- Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto:
ok. 3.000,00 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2016, poz. 1345 ze zm.).

- Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;

- Dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.



Liczba odwiedzin: 3213

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Udostępnił: Agnieszka Jankowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 13.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×