Komenda Miejska Policji w Częstochowie
Ogłoszenie o naborze nr 12876ARCHIWALNE z dnia 11.07.2017 r.
-
Oferty do
18
lipca
2017
-
Wymiar etatu
0,5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej i obsługi KSIP
w Komisariacie Policji w Olsztynie k/Częstochowy
Olsztyn
Komisariat Policji w Olsztynie k/ Częstochowy
Plac Piłsudskiego 7/8
42-256 Olsztyn
Komenda Miejska Policji
ul. Popiełuszki 5
42-200 Częstochowa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowwanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływajacej do Komisariatu, kompletowanie i przedkładanie dokumentów do podpisu Komendantowi
- odręczna ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z Komisariatu
- rozdzielanie dokumentów pomiędzy funkcjonariuszy Komisariatu zgodnie z decyzją Komendanta
- obsługiwanie komputera, UKSP i KSIP
- Sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów na polecenie przełożonego
- Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów i absencji pracowników i policjantów, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, wypełnianie skierowań na badania profilatyczne, sporządzanie wykazów należności pieniężnych
- kompletowanie i przygotowywanie materiałów Komisariatu do archiwizacji, sporządzanie spisów i protokołów brakowania, przekazywanie teczek do składnicy akt
- udzielanie informacji i przyjmowanie petentów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Wiedza i znajomość przepisów w zakresie zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych
- Wiedza i znajomość przepisów w zakresie zasad postępowania z dokumentacją spraw zakończonych - archiwizacja dokumentów
- Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych używanych do pracy w biurze (Open Office, Word, Excel)
- Umiejętność komunikowania się i współpracy
- Rzetelność, terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie administracyjno-biurowe
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
ul. Popiełuszki 5
42-200 Częstochowa
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze 1 026,96 zł. brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Przypuszczalny czas trwania umowy - listopad 2017 r. W ofercie proszę podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Dokumenty proszę składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór do Komisariatu Policji w Olsztynie" w recepcji Komendy w dni robocze od 9.00 do 14.00 lub przesyłać pocztą. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymagań formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty nie będą zwracane. Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz wzory obowiązujących oświadczeń dostępne są na stronie internetowej bip.czestochowa,kmp.policja.gov.pl. Oświadczenia złożone na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych nie będą brane pod uwagę. Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie lub mailowo o kolejnych etapach selekcji. Wszelkie informacje związane z kolejnymi etapami naboru będą publikowane w BIP KMP w Częstochowie oraz umieszczane w miejscu ogólnie dostępnym w budynku Komendy. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 34 369 1341 lub 34 369 1340