Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku

Ogłoszenie o naborze nr 37787ARCHIWALNE z dnia 14.11.2018 r.

  • Oferty do
    26

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: administracyjnych

w Zespole ds. finansowo-księgowych i administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Olecko

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko

WARUNKI PRACY

• ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: • narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe • budynek piętrowy bez windy jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa kancelaryjno-biurowa Inspektoratu (prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z Inspektoratu)
  • kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu przełożonemu
  • przyjmowanie i obsługa klientów zgłaszających się bezpośrednio lub telefonicznie, udzielanie informacji oraz kierowanie do odpowiednich komórek
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz innych rejestrów
  • redagowanie lub przepisywanie krótkich pism na polecenie przełożonego
  • sporządzanie miesięcznego zestawienia z przebiegu samochodów służbowych oraz zużycia paliwa
  • obsługa poczty elektronicznej Inspektoratu
  • obsługa Informatycznego Systemu Budżetu Państwa TREZOR

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w tym co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy, jak i pracy w zespole
  • pozytywne podejście do petenta
  • rzetelność, komunikatywność
  • znajomość Informatycznego Systemu Budżetu Państwa TREZOR
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość programu Magazyn (Wolters Kluwer Linia ProgMan)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.11.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
    ul. Leśna 40
    19-400 Olecko

    z dopiskiem "Referent ds. administracji" nr 37787 ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Olecku z siedzibą w Olecku przy ulicy Leśnej 40
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: rodo@olsztyn.wiw.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
- List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/520-21-48.
- Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
- Oferty odrzucone zostaną zniszczone po upływie min. 3 m-cy od zakończenia naboru, o ile aplikujący nie wniosą o ich zwrot.
- Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2504

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku

Udostępnił: Elżbieta Stefanowicz

Komórka organizacyjna: PIW Olecko

Wprowadzono: 14.11.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×