Komenda Powiatowa Policji w Nowym Mieście Lubawskim
Ogłoszenie o naborze nr 17584ARCHIWALNE z dnia 04.11.2017 r.
-
Oferty do
15
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Zespole Administracyjno - Gospodarczym Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim
Nowe Miasto Lubawskie
Komenda Powiatowa Policji w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Grunwaldzka 6
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizacja zadań z zakresu gospodarki mieszkaniowej
- zabezpieczenie dla potrzeb jednostki materiałów pędnych, płynów, smarów oraz bieżące prowadzenie ewidencji w tym zakresie
- organizowanie bieżących napraw pojazdów służbowych
- gospodarowanie sprzętem kwaterunkowym
- terminowe przyjmowanie na stan oraz brakowanie sprzętu będącego w dyspozycji jednostki
- nadzór nad pracownikami obsługi
- prowadzenie postępowań szkodowych
- realizacja zadań związanych z zabezpieczeniem logistycznym jednostki na czas zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej świadczeń osobistych i rzeczowych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji publicznej
- znajomość przepisów resortowych
- umiejętność interpretacji przepisów
- prawo jazdy kat. B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Grunwaldzka 6
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (56) 47 44 225;
• zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym;
• lista kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczona zostanie na stronie BIP KPP w Nowym Mieście Lubawskim;
• metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy i/lub rozmowa kwalifikacyjna;
• wynagrodzenie według mnożnika 1,1241 kwoty bazowej + dodatek za wysługę lat;
• dokumenty można składać osobiście lub przesłać pocztą ( liczy się data stempla pocztowego)
• dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi;
• wynik postępowania zostanie umieszczony na stronie BIP KPP w Nowym Mieście Lubawskim;
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.