Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ogłoszenie o naborze nr 4429ARCHIWALNE z dnia 13.10.2016 r.
-
Oferty do
28
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
w Kancelarii Jawnej Sekcji Ochrony Dokumentacji Wydziału Ochrony Informacji
Kętrzyn
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w kancelarii zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- bieżące wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie przyjmowania, rejestrowania, przechowywania, przekazywania, wysyłania i udostępniania dokumentów oraz wydawnictw wg zasad obowiązujących w przepisach,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych w zakresie zadań funkcjonalnych kancelarii jawnej związanych z obsługą faksu w zakresie wysyłania i odbierania dokumentów jawnych oraz monitorowania wpływu dokumentów do oddziału przy wykorzystaniu skrzynki podawczej platformy E-PUAP,
- bieżące informowanie poszczególnych wykonawców o wpłynięciu korespondencji oraz dokonywanie terminowego jej rozdziału, w tym skanowanie i przesyłanie do adresatów,
- zabezpieczanie pracy kancelaryjnej funkcjonariuszom i pracownikom korzystającym z dokumentów jawnych w wydzielonym pomieszczeniu kancelarii,
- rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników oddziału z dokumentów jawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce (komórce) organizacyjnej,
- przyjmowanie i przechowywanie kluczy zapasowych do szaf metalowych i pomieszczeń, w których znajdują się urządzenia, zgodnie z Książką ewidencji kluczy oraz udostępnianie po uzyskaniu zgody Naczelnika Wydziału Ochrony Informacji lub Kierownika Sekcji Ochrony Fizycznej,
- realizowanie czynności związanych z przygotowaniem kancelarii do wewnętrznej kontroli posiadanych dokumentów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- znajomość przepisów związanych z wytwarzaniem i obiegiem dokumentów jawnych (ustaw, rozporządzeń, zarządzeń, decyzji),
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy biurowej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
BIURO PODAWCZE
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas określony. Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 1915 zł brutto.
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.
Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.