Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ogłoszenie o naborze nr 24280ARCHIWALNE z dnia 21.03.2018 r.
-
Oferty do
5
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
radca prawny
w Zespole Stanowisk Samodzielnych Kierownictwa Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie
Kętrzyn
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- analizowanie i akceptowanie pod względem formalno-prawnym decyzji administracyjnych, aktów personalnych, umów, decyzji, wytycznych i innych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,
- udzielanie konsultacji i porad prawnych oraz sporządzanie na polecenie Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej opinii prawnych celem podejmowania decyzji zgodnych z przepisami prawa,
- opracowywanie i udzielanie informacji dla Komendanta Oddziału dotyczących przepisów obowiązujących w Straży Granicznej celem wskazania obowiązującego stanu prawnego,
- zastępowanie prawne i procesowe w prowadzeniu spraw i występowaniu przed sądami powszechnymi i sądami administracyjnymi jako pełnomocnik Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,
- uczestniczenie w prowadzonych w imieniu Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rokowaniach, negocjacjach zmierzających do nawiązania, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego,
- opiniowanie pod względem legislacyjnym projektów normatywnych aktów prawnych celem ich wydania zgodnie z zasadami legislacji,
- współpracowanie z Prokuratorią Generalną Skarbu Państwa w zakresie prowadzonych przez ten organ postępowań sądowych z udziałem Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej mających bezpośredni związek z obsługą prawną Komendanta Oddziału zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o radcach prawnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze z tytułem magistra
- wpis na listę radców prawnych oraz złożenie ślubowania
- umiejętność argumentowania
- umiejętność negocjacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wpisu na listę radców prawnych oraz złożenie ślubowania
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.04.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
BIURO PODAWCZE
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas określony. Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 3700 zł brutto.
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba/Praca/Wzór oświadczenia kandydata do pracy w korpusie służby cywilnej. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG. Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Preferowana forma kontaktu: telefoniczna
Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło – specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83. Częstotliwość kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.