Komenda Powiatowa Policji w Giżycku
Ogłoszenie o naborze nr 40112ARCHIWALNE z dnia 28.12.2018 r.
-
Oferty do
10
stycznia
2019
-
Wymiar etatu
0,25
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: BHP
Jednoosobowe stanowisko
Giżycko
Komenda Powiatowa Policji w Giżycku ul. 1-go Maja 26, 11-500 Giżycko
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Dokonywanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w czasie służby oraz sporządzanie dokumentacji w tym zakresie
- Prowadzenie szkoleń z policjantami i pracownikami z zakresu BHP i wykonywanie dokumentacji w tym zakresie
- Opracowywanie dokumentacji z zakresu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy i służby
- Dokonywanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy i sporządzanie w tym zakresie stosownych sprawozdań
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze: bezpieczeństwa i higieny pracy
- znajomość przepisów z zakresu bhp dla pracowników służby bhp
- umiejętność obsługi komputera
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe studia podyplomowe z zakresu BHP
- umiejętność analitycznego myślenia
- odporność na stres
- systematyczność w działaniu
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula ,,poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Giżycku
ul. 1 Maja 26 11-500 Giżycko
z dopiskiem oferta pracy na stanowisko starszego inspektora Jednoosobowego stanowiska do spraw BHP
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: 874299225
- Kontakt do inspektora ochrony danych: 874299286
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Giżycku
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych,niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
-oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie;
- złożone dokumenty nie będą zwracane;
- w ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych
- kandydatki/kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej (w zakresie wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub poczta elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji ;
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych KPP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot,
- Techniki i metody naboru:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
- rozmowa kwalifikacyjna
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 610,92 + dodatek z tytułu wysługi lat - według stażu zgodnie z ustawą o służbie cywilnej:
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydatki/kandydata
- do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne
- dodatkowe informacje tel:874299225