Komenda Powiatowa Policji w Giżycku
Ogłoszenie o naborze nr 68286ARCHIWALNE z dnia 08.09.2020 r.
-
Oferty do
23
września
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
Zespół do spraw Administracyjno-Gospodarczych
Giżycko
Komenda Powiatowa Policji w Giżycku ul. 1-go Maja 26, 11-500 Giżycko
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonywanie czynności związanych ze sprawdzaniem pod względem formalnym i rachunkowym faktur oraz innych dokumentów finansowych stanowiących podstawę do uregulowania należności finansowych z tytułu wykonanych dostaw usług i innych świadczeń oraz przekładanie tych dokumentów właściwym przełożonym do zatwierdzenia i nadawanie im dalszego biegu w celu terminowego opłacania
- Rozliczanie należności finansowych dla osób występujących w charakterze biegłego i biorących udział w okazaniach, sporządzanie formularzy podatkowych PIT dla tych osób włącznie z przekazaniem do jednostki nadrzędnej
- Rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych i sporządzanie list wypłat za podróże służbowe policjantów i pracowników policji, obliczanie należności dla policjantów za przejazd do szkoły oraz prowadzenie dokumentacji i sporządzanie list wypłat dla policjantów w ramach przyznanych nagród uznaniowych
- Rozliczanie kosztów prywatnych rozmów telefonicznych z telefonów służbowych, obciążanie, prowadzenie ewidencji za prywatne rozmowy telefoniczne
- Rozliczanie należności finansowych z tytułu kosztów stawiennictwa osób wezwanych w charakterze świadka i naliczanie stawek opłat za korzystanie ze środowiska i sporządzanie w tym zakresie sprawdozdań
- Przygotowywanie wniosków w zakresie przyjmowania darowizn oraz środków finansowych i rzeczowych w ramach Fnduszu Wparcia Policji
- Prowadzenie postępowań w sprawach szkód dotyczących spraw finansowych oraz przygotowywanie wniosków o zawarcie umów cywilno-prawnych na dostawy lub usługi i rozliczanie zawartych umów zleceń
- Sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń dotyczących zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, naliczanie odpisu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sporządzanie stosownej dokumentacji dotyczącej ZFŚS
- Obsługiwanie dokumentacji dotyczącej ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych policjantów, wydawanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla policjantów i pracowników
- Ewidencjonowanie kosztów utrzymania obiektów służbowych, sporządzanie okresowych sprawozdań w tym zakresie oraz prowadzenie kosztów utrzymania obiektów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: W obszarze administracji lub związanym z obsługą finansowo - księgową
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o Policji
- Umiejętność obsługi komputera
- Terminowość, umiejętność pracy własnej
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: W obszarze administracji oraz związanym z obsługą finansów
- Obsługa programów komputerowych dotyczących finansów
- Odpowiedzialność, skrupulatność i dociekliwość
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych
- Oświadczenie o wyrażeniu zgony na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Giżycku, ul 1 -go Maja 26, 11-500 Giżycko z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko inspektora Zespołu do spraw Administracyjno-Gospodarczych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
-Oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie;
-Złożone dokumenty nie będą zwracane;
- W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych
-Kandydatki /kandydaci , którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej (w zakresie wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;
-zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych KPP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;
-techniki i metody naboru:
-weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
-rozmowa kwalifikacyjna.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze + dodatek z tytułu wysługi lat pracy zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej: 1 ,4641 co wynosi 2974, 99 + procent wysługi
-Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydatki/kandydata;
-Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje: tel:477352225