Komenda Powiatowa Policji w Giżycku

Ogłoszenie o naborze nr 19051ARCHIWALNE z dnia 07.12.2017 r.

  • Oferty do
    21

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: wykroczeń

Zespół do Spraw Wykroczeń Wydział Prewencji i Ruchu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Giżycko

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Giżycku ul. 1-go Maja 26, 11-500 Giżycko

WARUNKI PRACY

Praca 8 godzin, praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin

ZAKRES ZADAŃ

  • rejestracja, aktualizacja w systemie elektronicznym rejestru spraw o wykroczenia czynności w sprawach o wykroczenia w postępowaniach zwyczajnych oraz postępowaniach szczególnych
  • wprowadzanie do elektronicznego rejestru spraw o wykroczenia danych dotyczących wyroków sądów, oskarżycieli publicznych, stosowanych środków odwoławczych w sprawach o wykroczenia oraz prowadzenie teczki wyroków sądowych
  • kompletowanie (pieczątki, wymagane zwrotne potwierdzenia odbioru pism przez osoby pokrzywdzone i zawiadamiające wydruki), przekazywanie akt czynności w sprawach o wykroczenia zakończonych wnioskiem o ukaranie do sądu
  • prowadzenie zbioru wniosków o ukaranie kierowanych do sądów w układzie chronologicznym
  • sporządzanie i wprowadzanie zestawień statystycznych dotyczących zagadnienia wykroczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • nadzorowanie brakowania akt BC w KPP w Giżycku
  • prowadzenie składnicy akt, przyjmowanie, udostępnianie akt w resorcie i poza resortem, szkolenia, kwerendy archiwalne i inną korespondencję oraz przygotowywanie sprawozdania dotyczącego archiwum
  • sprawowanie nadzoru i udzielanie merytorycznej pomocy prowadzącym sekretariaty KPP w Giżycku w zakresie archiwizowania, przekazywania i przyjmowania akt

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze administracji
  • znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze administracji
  • komunikatywność, systematyczność, umiejętność interpretacji przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów dotyczących doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać w pełni wymagany okres oraz wymagany obszar zatrudnienia. Z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m.in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu/stażu/praktyk/wolontariatu),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Giżycku
    ul. 1 -go Maja 26
    11-500 Giżycko
    z dopiskiem oferta pracy na stanowisku inspektora ds. wykroczeń

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie,
-złożone dokumenty nie będą zwracane,
- w ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych: adres e-mail, numeru telefonu, adres do korespondencji,
-kandydatki/kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej i merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji,
-zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych KPP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot
-Techniki i metody naboru:
-weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych
-analiza merytoryczna ofert
-rozmowa kwalifikacyjna i sprawdzian wiedzy
-Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2318 zł + dodatek za wysługę lat zgodnie z ustawą o służbie cywilnej
-Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydatki/kandydata
-do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne
-dodatkowe informacje tel. 874299225



Liczba odwiedzin: 3482

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Giżycku

Udostępnił: Bogumiła Wisniewska

Komórka organizacyjna: Zespół ds.Dyscyplinarnych,Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 07.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×