Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 10594ARCHIWALNE z dnia 27.04.2017 r.
-
Oferty do
2
maja
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi bieżącej
w Referacie Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Ełku
Ełk
Urząd Skarbowy w Ełku
ul. Wojska Polskiego 67
19-300 Ełk
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zapewnienie obsługi podatnika i płatnika w zakresie rachunkowości podatkowej tj. wyliczanie odsetek na żądanie podatnika lub na potrzeby innych komórek organizacyjnych, sprawdzanie i potwierdzanie stanu zaległości lub jej braku;
- udzielanie informacji z zakresu właściwości rzeczowej Urzędu i przepisów prawa podatkowego, w szczególności podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych;
- przyjmowanie pism, podań, wniosków, informacji, deklaracji podatkowych oraz bieżące rejestrowanie ich we właściwych systemach informatycznych;
- potwierdzanie w zeznaniach i deklaracjach podatkowych dokonania wpłat należnych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych oraz zryczałtowany podatek dochodowy, poprzez wydrukowanie „nakładek z kart kontowych” z systemu analizy zaliczek SAZ.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości podatkowej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy Ordynacja podatkowa
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność obsługi programu komputerowego Biblioteka Akt, Poltax, Poltax 2b;
- komunikatywność;
- odporność na stres;
- wnikliwość i rzetelność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie obsługi programów komputerowych Biblioteka Akt, Poltax, Poltax 2b
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.05.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Oferty pracy należy przesyłać na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
lub składać do kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- z dopiskiem „US Ełk, SOB – umowa zastępstwo”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 525 42 46