Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku
Ogłoszenie o naborze nr 4155ARCHIWALNE z dnia 04.10.2016 r.
-
Oferty do
10
listopada
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
w Zespole do spraw pasz i utylizacji
Ełk
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku
ul. Suwalska 46
19-300 Ełk
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Nadzór nad: - podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie wytwarzania, obrotu, magazynowania i transportu pasz oraz pasz leczniczych; - gospodarstwami w zakresie produkcji i stosowania pasz i pasz leczniczych; - rolniczym wykorzystaniem mączek mięsno-kostnych jako polepszaczy gleby i nawozów organicznych oraz podmiotami je stosującymi w celu zapewnienia ciągłości nadzoru nad produkcją i obrotem paszami.
- Realizacja zadań wynikających z Krajowego Plan Urzędowej Kontroli Pasz (monitoring pasz) oraz prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości w celu zapewnienia ciągłości nadzoru nad produkcją i obrotem paszami.
- Prowadzenie i aktualizowanie Rejestru Podmiotów Paszowych i Utylizacyjnych, Rejestru padłych przeżuwaczy w celu przedłożenia bezpośredniemu przełożonemu.
- Realizacja zadań wynikających z systemu RASFF dotyczących niebezpiecznych pasz w celu zapewnienia ciągłości nadzoru nad produkcją i obrotem paszami.
- Kontrola oznakowania pasz.
- Prowadzenie kontroli interwencyjnych oraz kontroli na wniosek właścicieli zwierząt gospodarskich w zakresie przestrzegania krajowych i unijnych przepisów dotyczących higieny pasz.
- Sporządzanie wymaganej dokumentacji, w tym protokołów kontroli, projektów decyzji, porozumień, zaświadczeń, pism oraz analiz raportów, planów, sprawozdań itp.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej, jak również rolnicze, zootechnika
- znajomość aktualnych krajowych i unijnych przepisów weterynaryjnych
- znajomość KPA i zasad funkcjonowania Inspekcji Weterynaryjnej
- umiejętność obsługi komputera
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność pracy w zespole oraz organizacja pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia prawa wykonywania zawodu w przypadku wykształcenia wyższego weterynaryjnego
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.11.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku
ul. Suwalska 46
19-300 Ełk
z dopiskiem: "Nabór kandydatów na stanowisko inspektora weterynaryjnego".
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
- List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/610-23-17.
- Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
- Oferty odrzucone zostaną zniszczone po upływie min. 3 m-cy od zakończenia naboru, o ile aplikujący nie wniosą o ich zwrot.
- Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.