Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 6804ARCHIWALNE z dnia 23.12.2016 r.
-
Oferty do
3
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: archiwum i dokumentacji
Delegatura w Elblągu
Elbląg
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie Delegatura w Elblągu ul. Św. Ducha 19, 82-300 Elbląg
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługa archiwum Delegatury w Elblągu WUOZ w Olsztynie, w tym gromadzenie, opracowywanie, klasyfikowanie i ewidencjionowanie dokumentacji przekazanej przez inne komórki urzędu, prowadzenie biblioteki zakładowej, a także przegląd i brakowanie dokumentacji w celu zapewnienia dostępu do zgromadzonej dokumentacji, pod nadzorem bezpośredniego przełożonego
- udostępnienie i przygotowywanie zgromadzonej w archiwum dokumentacji do celów prowadzonych postępowań w ramach WUOZ oraz na pisemny wniosek zainteresowanych stron, pracowników naukowych i studentów oraz pracowników innych instytucji
- obsługa zbioru bibliotecznego Delegatury
- współdziałanie z Archiwum Państwowym i archiwum WUOZ w Olsztynie
- administrowanie zasobem gromadzonych danych w formie zapisu cyfrowego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- znajomość ustawy o ochronie zabytków i opece nad zabytkami
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o opłacie skarbowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu historii ze specjalnością archiwistyka
- kursy, szkolenia bhp, p.poż.
- umiejętność udzielania precyzyjnych informacji przełożonym, współpracownikom, interesantom, umiejętność organizowania pracy własnej i stosowania przepisów dotyczących organizacji i zadań Urzędu
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, skaner, kserokopiarka, aparat fotograficzny, fax )
- znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie ul. Podwale 1, 10-076 Olsztyn
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym oświadczeń zawierających własnoręczny podpis aplikanta.
Lista osób spełniająca wymogi formalne zostanie udostępniona w siedzibie Urzędu oraz w BIP Urzędu na stronie internetowej www.bip.wuoz.olsztyn.pl.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu.
Oferty niekompletne oraz złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
Kandydaci/ kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie jego przeprowadzenia.
Po zakończeniu rekrutacji oferty odrzucone podlegają komisyjnemu zniszczeniu w terminie nie wcześniej niż 30 dni od zakończenia rekrutacji.
Prosimy o przesyłanie dokumentów z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. archiwum i dokumentacji”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem (89) 521-85-32.