Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 1217ARCHIWALNE z dnia 06.07.2016 r.

  • Oferty do
    11

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: wprowadzania danych, tworzenia rejestrów przypisów i odpisów oraz czynności sprawdzających

w Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Braniewie



Miejsce wykonywania pracy:

Braniewo

Urząd Skarbowy w Braniewie
ul. Jana Matejki 6
14-500 Braniewo

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn

WARUNKI PRACY

- praca w siedzibie Urzędu, - praca biurowa, - praca wymagająca kontaktu z klientem zewnętrznym, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - bariery architektoniczne – możliwość poruszania się po budynku, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

ZAKRES ZADAŃ

  • rejestrowanie w systemach informatycznych danych z deklaracji, zeznań podatkowych, informacji, decyzji, postanowień oraz dokonywanie ich zatwierdzeń,
  • kontrolowanie prawidłowość wprowadzonych danych,
  • tworzenie rejestrów przypisów i odpisów,
  • prowadzenie czynności sprawdzających w celu sprawdzenia terminowości składanych deklaracji, ich poprawności formalnej oraz ustalenia stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji
  • znajomość przepisów podatkowych,
  • wnikliwość i rzetelność,
  • biegła obsługa komputera,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości,
  • komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze lub administracyjne lub inne uzupełnione studiami kierunkowymi podyplomowymi

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Oferty pracy należy przesyłać na adres:
    Izba Skarbowa w Olsztynie
    Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
    10-950 Olsztyn
    lub składać do kancelarii Izby Skarbowej w Olsztynie - z dopiskiem „Oferta pracy US Braniewo OB/5 – umowa zastępstwo”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 525 42 46



Liczba odwiedzin: 2662

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Udostępnił: Sylwia Zagroba

Komórka organizacyjna: Samodzielny Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 06.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×