Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starachowicach
Ogłoszenie o naborze nr 14398ARCHIWALNE z dnia 22.08.2017 r.
-
Oferty do
1
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
Samodzielne stanowisko ds. finansów
Starachowice
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
w Starachowicach
ul. Aleja Armii Krajowej 29
27 - 200 Starachowice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką finansową
- planowanie i realizacja budżetu komendy powiatowej
- prowadzenie rachunkowości komendy powiatowej
- prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami
- analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych, będących w dyspozycji komendy powiatowej
- prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych)
- nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej
- opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiz
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez komendanta powiatowego, dotyczących prowadzenia rachunkowości
- sporządzanie programów działania oraz planów pracy komendy powiatowej, analiz, prognoz, ocen, informacji i sprawozdań z zakresu realizowanych zadań
- współdziałanie z organami jednostek samorządu terytorialnego z zakresu realizowanych zadań
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- staż pracy: 6 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań w jednostkach budżetowych
- biegła znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o Państwowej Straży Pożarnej, o ochronie przeciwpożarowej, o służbie cywilnej
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność nawiązywania kontaktów
- dyspozycyjność i komunikatywność
- biegłe posługiwanie się narzędziami informatycznymi
- znajomość obsługi bankowości elektronicznej
- wysoka kultura osobista
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- staż pracy: 3 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań w jednostkach budżetowych
- umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo - księgowych
- ukończone kursy i szkolenia z zakresu księgowości, podatków i rozliczeń finansowych
- dokładność, terminowość, samodzielność i komunikatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- odporność na stres
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów oraz szkoleń
- oświadczenie kandydata/kandydatki o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
- oświadczenie kandydata/kandydatki o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dowodu osobistego
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- pozostałe dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.09.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Starachowicach
ul. Aleja Armii Krajowej 29
27 - 200 Starachowice
I piętro, pokój nr 6 (sekretariat)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e – mail, numer
telefonu. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (za datę ich złożenia uważa
się datę wpływu do sekretariatu Komendy Powiatowej PSP w Starachowicach, tj. do dnia
01.09.2017 r., do godz. 15.00),
2. Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty
i własnoręcznie podpisane oświadczenia,
3. Nabór na stanowisko głównego księgowego w korpusie służby cywilnej w KP PSP
Starachowice będzie przeprowadzany w następujących etapach:
a) wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów/kandydatek spełniających wymogi
formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
b) lista kandydatów/kandydatek (zawierająca imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania)
zostanie niezwłocznie umieszczona na stronie komendy oraz na stronie BIP Kancelarii
Prezesa Rady Ministrów http://bip.kprm.gov.pl/
c) osoby spełniające wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminach:
* testu pisemnego ze znajomości ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych,
ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych oraz ustawy o Państwowej Straży
Pożarnej
* rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które uzyskały co najmniej 50% punktów z ww.
testu,
d) wybór kandydata,
Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata/kandydatki do służby cywilnej
w Państwowej Straży Pożarnej podejmie Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
w Starachowicach.
4. Zatrudnienie zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1345
ze zm.) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
5. Oferty niespełniające kryteriów naboru oraz kandydatów/kandydatek, którzy nie
zakwalifikowali się do kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego, będą do odbioru
w sekcji organizacyjno – kadrowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Starachowicach w terminie do 2 tygodni od daty zakończenia postępowania
kwalifikacyjnego. Nieodebrane oferty zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 30 dni
od daty zakończenia postępowania kwalifikacyjnego,
6.Koperty z ofertami należy składać z dopiskiem: „Nabór na stanowisko główny księgowy”.
7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 41 274 53 89 w. 29.