Wojskowa Komenda Uzupełnień w Sandomierzu

Ogłoszenie o naborze nr 36209ARCHIWALNE z dnia 18.10.2018 r.

  • Oferty do
    28

    października

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

młodszy informatyk

w Komendzie



Miejsce wykonywania pracy:

Sandomierz

Adres urzędu:

Wojskowa Komenda Uzupełnień w Sandomierzu
ul. Puławiaków 12
27-600 Sandomierz

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno- biurowa; - praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - obsługa urządzeń biurowych; - wyjazdy służbowe; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - stanowisko pracy znajduje się na 2 piętrze budynku; - budynek 2 piętrowy nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, występują bariery architektoniczne utrudniające dostępność do pomieszczeń biurowych oraz sanitarnych (toalety nie dostosowane dla osób niepełnosprawnych).

ZAKRES ZADAŃ

  • administrowanie systemami teleinformatycznymi;
  • prowadzenie kontroli stanu technicznego sprzętu teleinformatycznego oraz okresowe zabiegi konserwacyjne;
  • zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych we współdziałaniu z pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych;
  • prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej sprzętu wyposażenia oraz materiałów eksploatacyjnych łączności i informatyki według zasad określonych w obowiązujących przepisach;
  • prowadzenie wymiany danych z SI SPIRALA-ZINT z innymi jednostkami TOAW;
  • sprawowanie nadzoru nad gospodarką materiałową, eksploatacją, remontami i modernizacją sprzętu łączności i informatyki będącego na wyposażeniu WKU;
  • sporządzanie prezentacji multimedialnych na podstawie materiałów dostarczonych przez osoby funkcyjne;
  • uczestniczenie w planowaniu potrzeb technicznych w zakresie sprzętu łączności i informatyki;
  • administrowanie i aktualizacja strony internetowej WKU.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w zakresie informatyki
  • Bardzo dobra znajomość branży IT i sprzętu komputerowego
  • Dyspozycyjność
  • Odporność na stres
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność instalacji aplikacji i programów komputerowych
  • Znajomość HTML oraz Active Directory
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • staż pracy: 1 rok w zakresie zarządzania sieciami
  • Przeszkolenie w zakresie administrowania sieciami
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE
  • Język angielski, poziom podstawowy
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Doświadczenie zawodowe 1 rok w zakresie zarządzania sieciami

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów (świadectw pracy) potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie administrowania sieciami
  • Kopia prawa jazdy
  • Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka angielskiego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.10.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojskowa Komenda Uzupełnień w Sandomierzu
    ul. Puławiaków 12
    27-600 Sandomierz

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Sandomierzu, ul. Puławiaków 12, 27-600 Sandomierz, e-mail: wkusandomierz@ron.mil.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: 261 514 827
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Sandomierzu, ul. Puławiaków 12, 27-600 Sandomierz
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zatrudnienie wybranego kandydata nastąpi na podstawie umowy o pracę na czas określony
12 miesięcy. Proponowany termin zatrudnienia 3 grudnia 2018 r. Na powyższym stanowisku zostanie nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny. Proponowane wynagrodzenie – 2688,40 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę. Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu lub za pośrednictwem poczty. W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełnią następujące wymagania formalne:
- zostaną złożone w terminie - liczy się data wpływu do urzędu.
- dokumentacja jest kompletna i zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia uwiarygodnione własnoręcznym, czytelnym podpisem i opatrzone aktualną datą.
Postępowanie rekrutacyjne składa się z następujących etapów:
Etap I - weryfikacja formalna złożonych dokumentów
Etap II - test z wiedzy z zakresu informatyki, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o powszechnym obowiązku obrony oraz kodeksu postępowania administracyjnego
Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani telefonicznie. Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/ta do dalszych etapów. Dokumenty aplikacyjne kandydatek/kandydatów uczestniczących w procesie rekrutacji, nie wyłonionych w trakcie naboru zostaną odesłane do nadawcy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 261-514-822.
Wykaz aktów prawnych, których znajomość będzie podlegała sprawdzeniu podczas testu wiedzy:
 kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2017, poz. 1257 z poźn. zm.)
 ustawa o służbie cywilnej (Dz.U. z 2018, poz. 1559)
 ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP (Dz. U. z 2018, poz. 1459 z późn zm.)
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2611

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Sandomierzu

Udostępnił: Katarzyna Barszcz

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 18.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×