Archiwum Państwowe w Kielcach
Ogłoszenie o naborze nr 35242ARCHIWALNE z dnia 03.10.2018 r.
-
Oferty do
15
października
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
młodszy archiwista
do spraw: obsługi kancelarii i przeprowadzania kwerend archiwalnych
Oddział w Sandomierzu
Sandomierz
Archiwum Państwowe w Kielcach
Oddział w Sandomierzu
ul. Żydowska 4
27-600 Sandomierz
Archiwum Państwowe w Kielcach
ul. Janusza Kusocińskiego 57
25-045 Kielce
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie kancelarii oddziału (m.in. przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestracja pism w systemie EZD)
- udzielanie informacji na temat przechowywanego zasobu archiwalnego, dokumentacji pracowniczej oraz procedur realizacji zadań
- sporządzanie uwierzytelnionych kopii, odpisów, wypisów i reprodukcji z materiałów archiwalnych i dokumentacji pracowniczej
- udostępnianie materiałów archiwalnych
- przeprowadzanie kwerend krajowych i zagranicznych
- sporządzanie pism dotyczących wyników przeprowadzonych kwerend, postanowień administracyjnych i zaświadczeń
- sporządzanie kalkulacji kosztów realizacji kwerend i zleceń
- obsługiwanie elektronicznych baz dotyczacych udostępniania bezpośredniego i pośredniego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 4 miesiące w obszarze archiwistyki lub administracji
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów kancelaryjnych
- Znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office i sprzetu biurowego
- Umiejętność redagowania pism
- Komunikatywność i orientacja na interesanta
- Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 miesiące w instytucji z zasobem historycznym
- Znajomość przepisów o opłacie skarbowej
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność pracy w zespole
- Systematyczność i odpowiedzialność
- Terminowość, rzetelność i sumienność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.10.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. Janusza Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce
Oświadczenia, CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Dokumenty prosimy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "nabór - Sandomierz".
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. Janusza Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kielce.ap.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Archiwum Państwowe w Kielcach. Dane osobowe kandydatów nie są przekazywane innym podmiotom.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem telefonicznie lub na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata.
Oferty otrzymane po terminie (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum Państwowego w Kielcach lub data stempla pocztowego), niekompletne, niespełniające wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 41 260 53 13