Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
Ogłoszenie o naborze nr 36970ARCHIWALNE z dnia 30.10.2018 r.
-
Oferty do
13
listopada
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: rozliczeń i zaopatrzenia
w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
Sandomierz
Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 30
27-600 Sandomierz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zaopatrywanie, rozdział, ewidencja, wprowadzanie do portalu PUE oraz ostateczne rozliczanie pobranych formularzy mandatów karnych z Izbą Administracji Skarbowej w Kielcach
- prowadzenie gospodarki materiałowej Komendy Powiatowej Policji w Sandomierzu w zakresie materiałów kancelaryjno-biurowych, pieczątek, środków czystości, leków, materiałów remontowych oraz materiałów techniki policyjnej (zapotrzebowania, analiza realizacji, ewidencja, rozdysponowanie oraz magazyn podręczny);
- prowadzenie gospodarki drukami i formularzami resortowymi oraz drukami ścisłego zarachowania (zapotrzebowania, analiza realizacji, ewidencja, rozdysponowanie oraz magazyn podręczny);
- opisywanie faktur pod względem merytorycznym;
- naliczanie i sporządzanie w systemie SWOP list należności dodatkowych dotyczących: - równoważnika pieniężnego w zamian za wyżywienie dla policjantów, - ryczałtu pieniężnego za pranie odzieży roboczej pracowników cywilnych, - ryczałtu pieniężnego na wyżywienie psów służbowych;
- opracowywanie potrzeb dotyczących posiłków profilaktycznych i napojów, odzieży roboczej oraz środków higieny należnych policjantom i pracownikom cywilnym.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w komórkach zaopatrzeniowych lub finansowych
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych
- umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy
- samodzielność
- odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
- miejsce zamieszkania na terenie Sandomierza lub miejscowości pobliskiej
- umiejętność właściwej komunikacji i współpracy w zespole
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz planowania i organizacji pracy własnej
- prawo jazdy kategorii B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
- ewentualnie kopie świadectw, zaświadczeń, dyplomów, ukończenia dodatkowych kursów, szkoleń
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 30
27-600 Sandomierz
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sandomierzu ul. Mickiewicza 30 27-600 Sandomierz
- Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Mickiewicza 30 27-600 Sandomierz tel. 0158334221 marek.chudy@ki.policja.gov.pl, iod.kpp@ki.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych w Komendzie Powiatowej Policji w Sandomierzu mogą być wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuj takie prawo
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem : "Oferta na stanowisko inspektora w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia KPP w Sandomierzu" osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Sandomierzu lub pocztą pod wskazany powyżej adres.
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie lub osobiste złożenie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego (oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem), Do składanie dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Rekrutacja składać się będzie z trzech etapów: I sprawdzenie i weryfikacja złożonej dokumentacji pod kątem jej kompletności i spełniania wymogów formalnych, II test wiedzy z zakresu administracji publicznej, III rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 15 8334207