Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 22595ARCHIWALNE z dnia 19.02.2018 r.

  • Oferty do
    25

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Świętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: ds finansowo-księgowych

w Zespole ds. finansowo-księgowych



Miejsce wykonywania pracy:

Kielce

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
ul. Ściegiennego 205,
25-116 Kielce

WARUNKI PRACY

- praca wykonywana jest zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej; - praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych; -budynek nie w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo - brak wind i podjazdów;

ZAKRES ZADAŃ

  • Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych, ewidencja zapisów księgowych i operacji gospodarczych oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w ramach operacji bankowych.
  • Przygotowywanie sprawozdań budżetowych - finansowch i statystycznych Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach; weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowy sprawozdań sporządzanych przez jednostki podległe oraz sporządzanie sprawozdań łącznych.
  • Monitorowanie wydatków i dochodów budżetowych poprzez rozliczanie stanów ksiegowych.
  • Przeprowadzanie kontroli w jednostek podległych w zakresie prawidłowości gospodarki finansowej przy realizacji zadań Inspekcji.
  • Obsługa systemów informatycznych, w tym systemu obsługi Budżetu Państwa TREZOR i systemów bankowych NBE i NBP - VideoTel.
  • Prowadzenie ewidencji składników majątkowych jednostki, naliczanie amortyzacji środków trwałych oraz rozliczanie inwentaryzacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze finansowo-księgowym
  • Wiedza z zakresu znajomości klasyfkacji budżetowej.
  • Wiedza z zakresu przepisów o rachunkowości, finansach publicznych.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: praca w jednostkach budżetowych w obszarze finansowo-księgowym.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego.
  • Kopia prawa jazdy lub oświadczenie o posiadaniu niniejszego uprawnienia.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia w pracy w jednostach budżetowych ( świadectwo pracy, zaświadczenie od pracodawcy)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
    ul. Ściegiennego 205
    25-116 Kielce
    /pok. nr 3 - sekretariat/

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedziba w Kielcach, ul. Ściegiennego 205, 25-116 Kielce.
W przypadku złożenia dokumentów Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(Dz. U 2014 r, poz.1182) w celu rekrutacji, a w przypadku zatrudnienia –na potrzeby zatrudnienia. W przypadku zatrudnienia Państwa dane osobowe będą udostępniane uprawnionym organom na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 ustawy Kodeks pracy oraz innych przepisów zawiązanych z zatrudnianiem jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikający z art. 22 ustawy Kodeks pracy oraz innych przepisów związanych z zatrudnieniem jest dobrowolne.

Informacje o etapach naboru:
- I etap - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie II etapu.
- II etap - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami. Informacja o wybranym kandydacie zostanie umieszczona na stronie http://bip.wiw.kielce.com.pl/ - w zakładce Praca.

Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje zostaną komisyjnie zniszczone 3 miesiące po zakończeniu naboru.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 41 362 14 39 wew. 105



Liczba odwiedzin: 3091

Wytworzył/odpowiada: Świętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach

Udostępnił: Anna Sikora

Komórka organizacyjna: WIW

Wprowadzono: 19.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×