Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
Ogłoszenie o naborze nr 75235ARCHIWALNE z dnia 03.03.2021 r.
-
Oferty do
19
marca
2021
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor ochrony zabytków
do spraw: Koordynator ds. Kontroli, Kar Administracyjnych i Postępowań Egzekucyjnych;
Wieloosobowe stanowisko ds. Kontroli, Kar Administracyjnych i Postępowań Egzekucyjnych
Kielce
WARUNKI PRACY
Praca w siedzibie urzędu i w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie. Kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu. Stres związany z obsługą klientów.
ZAKRES ZADAŃ
- Koordynowanie pracy wieloosobowego stanowiska ds. kontroli, kar administracyjnych i postępowań egzekucyjnych;
- Wykonywanie zadań z zakresu kar administracyjnych oraz postępowań egzekucyjnych;
- Przygotowywanie decyzji i postanowień w przedmiocie ustalania odsetek za zwłokę od załegłej administracyjnej kary pieniężnej, upomnień, tytułów wykonawczych - dotyczy zabytków ruchomych, nieruchomych i archeologicznych;
- Prowadzenie rejestru kontroli, wykazu wydanych zaleceń pokontrolnych, wykazu spraw w sprawie nałożenia administracyjnych kar pieniężnych;
- Koordynowanie i opracowywanie z kierownikami wydziałów planów kontroli w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami ;
- Przekazywanie prawomocnych decyzji o nałożeniu kary administracyjnej do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz pozyskiwanie informacji dotyczących dokonania zapłaty administracyjnej kary pieniężnej na rachunek Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków;
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu kontroli, kar i egzekucji administacyjnych;
- Kierowanie do organów ścigania zawiadomień o popełnieniu przestępstwa lub wykroczenia przeciw zabytkom.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie: historia sztuki, architektura, urbanistyka, budownictwo lądowe, ochrona dóbr kultury, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, administracja, prawo, prawo administracyjne, ekonomia
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata praca lub inne zajęcia zarobkowe w administracji rządowej/samorządowej lub jednostce wykonującej zadania administracji publicznej
- Znajomość ustaw i rozporządzeń:
- O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
- Prawo budowlane;
- O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- Kodeks postępowania administracyjnego;
- O postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
- Ordynacja podatkowa;
- Znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, obsługi komputera
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe kierunek studiów magisterskich lub studia podyplomowe związane z ochroną zabytków
- doświadczenie zawodowe: : doświadczenie w pracy związanej z ochroną zabytków; doświadczenie związane z wydawaniem decyzji administracyjnych w tym w sprawie nakładania kar administracyjnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.03.2021
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-516 Kielce
Al. IX Wieków Kielc 3
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe : adres e-mail, numer telefonu.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących w naborach do pracy w służbie cywilnej, druki dostępne poniżej pod treścią ogłoszenia.
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.