Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 67949ARCHIWALNE z dnia 04.09.2020 r.

  • Oferty do
    14

    września

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: postępowań administracyjnych w sprawach kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej

w Wydziale Postępowań Administracyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Kielce

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
ul. Śniadeckich 14
25-366 Kielce

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
ul. Seminaryjska 12
25-372 Kielce

WARUNKI PRACY

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa, Praca z wykorzystaniem stanowisk komputerowych. 2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Oświetlenie sztuczne i naturalne, Pomieszczenie biurowe Wydziału Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, Budynek nie posiada windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmuje, ocenia oraz kompletuje dokumenty osób występujących z wnioskiem o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, wydanie licencji detektywa.
  • Gromadzi i analizuje materiał dowodowy w sprawach odmowy wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, skreślenia z listy kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, cofnięcia dopuszczenia do pracy z bronią, licencji detektywa oraz opracowuje decyzje administracyjne.
  • Planuje, organizuje i bierze udział w pracach komisji egzaminacyjnej dla kandydatów do uzyskania dopuszczenia do pracy z bronią oraz pozwolenia na broń.
  • Przyjmuje, ocenia i rozpatruje wnioski pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego o wydanie legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni.
  • Dokonuje okresowych sprawdzeń pracowników ochrony, gromadzi dokumentację i weryfikuje dane.
  • Prowadzi wymaganą ewidencję wydanych zaświadczeń o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego oraz opracowuje pisma, odpowiedzi, analizy i inne dokumenty.
  • Wprowadza, przetwarza oraz aktualizuje dane dotyczące posiadaczy licencji detektywa oraz wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego.
  • Zakłada i prowadzi teczki akt posiadaczy licencji detektywa oraz posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego oraz przygotowuje akta spraw zakończonych do archiwizacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub w pracy biurowej
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "poufne"
  • Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji przepisów: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks karny, ustawy o ochronie osób i mienia, ustawy o usługach detektywistycznych, ustawy o broni i amunicji
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "poufne"
  • List motywacyjny - własnoręcznie podpisany
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.09.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
    ul. Seminaryjska 12
    25-372 Kielce
    z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym "Oferta na stanowisko starszego inspektora ds. postępowań administracyjnych w sprawach kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej Wydziału Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratorem danych osobowych jest: Komendant Wojewódzki Policji
w Kielcach z siedzibą przy ul. Seminaryjskiej 12, 25-372 Kielce,

Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.kwp@ki.policja.gov.pl.
Cel przetwarzania danych: dane osobowe kandydatów przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy
Informacje o odbiorcach danych:  

Wynik naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zawierający imię, nazwisko i miejsce zamieszkania osoby wyłonionej w toku postępowania rekrutacyjnego zostaje opublikowany w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Okres przechowywania danych:

czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, art. 4 i 26 ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Uprzejmie informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, własnoręcznie podpisanych i opatrzonych datą oświadczeń, własnoręcznie podpisanego listu motywacyjnego.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej http://bip.kielce.kwp.policja.gov.pl/KPK/zatrudnienie-w-policji/5795,Zatrudnienie-w-Policji.html

W przygotowanej ofercie należy w sposób jednoznaczny wykazać długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy, poprzez dołączenie kopii np.: świadectw pracy, zakresów obowiązków, zaświadczeń o zatrudnieniu.



Liczba odwiedzin: 3488

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

Udostępnił: Elwira Dudek

Komórka organizacyjna: WYDZIAŁ KADR I SZKOLENIA

Wprowadzono: 04.09.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×