Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 3431ARCHIWALNE z dnia 13.09.2016 r.

  • Oferty do
    19

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kancelaryjnych

Wydział Administracyjno - Techniczny



Miejsce wykonywania pracy:

Kielce

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Kielcach, ul. Zagnańska 232; 25-563 Kielce

WARUNKI PRACY

narzędzia i materiały pracy - komputer; siedziba Urzędu znajduje się na II piętrze - brak wind/podjazdów, brak drzwi o odpowiedniej szerokości, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych; stres związany z obsługą klientów zewnętrznych; delegacje krajowe

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa kancelaryjno - biurowa Inspektoratu
  • Prowadzenie archiwum zakładowego
  • Kompletowanie, segregowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji Świętokrzyskiemu Wojewódzkiemu Inspektorowi Transportu Drogowego oraz jego Zastępcy
  • Ewidencja pism wpływających i wychodzacych z Inspektoratu
  • Redagowanie pism na polecenie ŚWITD oraz ZŚWITD
  • Prowadzenie rejestrów decyzji administracyjnych, protokołów kontroli, zatrzymanych dowodów rejestracyjnych, odwołań, skarg
  • Stosowanie pieczęci urzędowych oraz uwierzytelnianie dokumentów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, Konstytucji RP, instrukcji kancelaryjnej
  • Umiejetnośc obsługi komputera
  • Znajomośc języka angielskiego
  • dobra organizacja pracy
  • umiejetność ustalania priorytetów
  • asertywność, komunikatywność, uprzejmość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań, w administracji publicznej
  • dyspozycyjność
  • znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.09.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Kielcach ul. Zagnańska 232, 25-563 Kielce

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Lista osób spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona na stronie internetowej Inspektoratu
W razie dodatkowych pytań, dane kontaktowe: Aneta Szetela - Główny Specjalista ds. Kadr tel. 41 36 25 400 wew. 25
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3106

Wytworzył/odpowiada: Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Kielcach

Udostępnił: Aneta Szetela

Komórka organizacyjna: Samodzielne Stanowisko ds. Kadr

Wprowadzono: 13.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×