Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 20939ARCHIWALNE z dnia 19.01.2018 r.

  • Oferty do
    24

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: obsługi sekretariatu

w Wydziale Kadr, Organizacji i Nadzoru



Miejsce wykonywania pracy:

Kielce

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sandomierska 81,
25-324 Kielce

WARUNKI PRACY

• Praca administracyjno-biurowa w siedzibie KW PSP w Kielcach • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie • Sekretariat zlokalizowany na pierwszej kondygnacji budynku Komendy Wojewódzkiej PSP przy ul. Sandomierskiej 81 w Kielcach • W budynku winda • Indywidualne stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy, faks, skaner i telefony • Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych • Przy głównym wejściu do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie sekretariatu Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP oraz Zastępców Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP;
  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do KW PSP;
  • prowadzenie terminarza uroczystości oraz przyjęć interesantów dla Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP i jego Zastępców;
  • prowadzenie w zastępstwie obsługi kancelarii i systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Znajomość obsługi kancelaryjnej zgodnie z zarządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
  • Znajomość struktury organizacyjnej PSP i KW PSP w Kielcach
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wysoka kultura osobista
  • Komunikatywność
  • Spostrzegawczość i dokładność
  • Umiejętności: radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem, sprawnej organizacji własnej pracy oraz wykonywania kilku zadań jednocześnie
  • Zdolność do szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Sandomierska 81
    25-324 Kielce

    Składanie dokumentów w Kancelarii KW PSP w Kielcach w godzinach: 8.00-15.00

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

•   Umowa w zastępstwie na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
•   Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
•   Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
•   Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w Wydziale Kadr, Organizacji i Nadzoru”.
•   W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
•   Przyjmowane są jedynie kserokopie dokumentów.
•   Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu).
•   Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2154 PLN (mnożnik 1,15) oraz dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej – t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1889 ze zm.).
•   Proces naboru składa się z trzech etapów:
•   etap I – analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
•   etap II- test wiedzy,
•   etap III – rozmowa kwalifikacyjna.
•   Lista kandydatek/kandydatów spełniających wymagania formalne dostępna będzie na stronie www.straz.kielce.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy w ciągu 2 tygodni od upływu terminu do składania ofert.
•   Kandydatki/Kandydaci, którzy nie zakwalifikowali się do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni pisemnie wraz z podaniem przyczyny powyższego.
•   Kandydatki/Kandydaci dopuszczeni do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach: testu wiedzy, rozmowy kwalifikacyjnej.
•   Kandydatki/Kandydaci uczestniczący w III etapie naboru, niezwłocznie po jego zakończeniu otrzymają pisemną informację o rozstrzygnięciu naboru.
•   Wyniki zatwierdzonego naboru ogłasza się w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, na stronie www.straz.kielce.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy.
•   Dokumenty kandydatek/kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru (po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone), zaś dokumenty pozostałych kandydatek/kandydatów przez okres 1 miesiąca.
•   Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy. Oferty kandydatek/kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w wyniku naboru, możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyników naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
•   Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41/36 53 242.



Liczba odwiedzin: 4584

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach

Udostępnił: Justyna Pałczyńska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr, Organizacji i Nadzoru

Wprowadzono: 19.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×