Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
Ogłoszenie o naborze nr 19578ARCHIWALNE z dnia 19.12.2017 r.
-
Oferty do
29
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: ochrony przeciwpożarowej i administrowania nieruchomościami
w Referacie Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami w Izbie Administracji Skarbowej w Kielcach
Kielce
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
ul. Sandomierska 105
25-324 Kielce
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Realizowanie całokształtu zagadnień i spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej w obiektach będących siedzibami jednostek skarbowych województwa świętokrzyskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: przeprowadzanie kontroli i podejmowanie działań w sferze przestrzegania wymagań p-poż, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników z zakresu ochrony p-poż, opracowywanie i niezwłoczne aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów, organizowanie i przeprowadzanie próbnych ewakuacji, współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie ochrony p-poż, prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z ochroną przeciwpożarową.
- Sprawowanie nadzoru nad rozmieszczeniem, sprawnością i konserwacją sprzętu przeciwpożarowego. Planowanie, zlecanie i nadzorowanie wykonania konserwacji i napraw infrastruktury i urządzeń w budynkach izby oraz przeglądów bieżących i okresowych wynikających z przepisów p-poż i Prawa budowlanego, w szczególności przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych – systemów alarmowych ochrony p-poż, gaśnic, hydrantów, węży strażackich w celu zapewnienia ich sprawnego działania.
- Przygotowywanie i wykonywanie całokształtu zagadnień i spraw związanych z planowaniem, określeniem zakresu i terminów realizacji inwestycji, remontów konserwacji bieżących i modernizacji w budynkach izby oraz rozliczanie zaplanowanych i wykonanych robót, w celu zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych; Prowadzenie spraw związanych z dostawą energii elektrycznej, energii cieplnej, dostawą wody, gazu, odprowadzeniem ścieków itp., w tym kontrolowanie realizacji umów w tym zakresie w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania izby.
- Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami w celu ustalenia kolejności realizacji potrzeb izby i podległych urzędów skarbowych i urzędu celno-skarbowego.
- Prowadzenie książki obiektów budowalnych – dokonywanie wpisów oraz gromadzenie bieżącej dokumentacji technicznej i prawnej nieruchomości izby w celu uzyskania aktualnej informacji.
- Zbieranie niezbędnych danych i obsługa Systemu Zarządzania Majątkiem Resortu „Machina” w zakresie nieruchomości i remontów w celu zapewnienia zgodności stanu wykazanego w ewidencji ze stanem faktycznym.
- Sporządzanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, ustalanie wartości szacunkowej zamówień, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o wartości poniżej kwoty określone w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu administrowania nieruchomościami, w tym na roboty budowlane w celu sprawnego i zgodnego z przepisami wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Sporządzanie danych do planu rzeczowego w sprawach jw.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, zarządzania nieruchomościami, w zakresie remontów i inwestycji oraz udzielania zamówień publicznych
- Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej
- Dobra znajomość przepisów prawa: Ustawy o ochronie przeciwpożarowej i przepisów wykonawczych, Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych, prawa zamówień publicznych i przepisów wykonawczych, przepisów o gospodarce nieruchomościami, przepisów związanych z zaopatrzeniem obiektów w media.
- Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce.
- Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, stresowych, pod presją czasu.
- Umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji.
- Kreatywność.
- Komunikatywność.
- Umiejętności organizacyjne.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office).
- W jednostkach organizacyjnych KAS może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721), ani nie była ich współpracownikiem.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe budowlane, inne techniczne, administracyjne
- Umiejętność obsługi systemu MACHINA – moduł nieruchomości
- Umiejętność sporządzania kosztorysów robót budowlanych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień inspektora ochrony przeciwpożarowej
- Oświadczenie, o którym mowa w art. 144 Ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1947 z późn. zm.) w sprawie pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami – dotyczy kandydatów urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
ul. Sandomierska 105
25-324 Kielce
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej w siedzibie Izby, za pośrednictwem placówki pocztowej lub firmy kurierskiej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze – o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej, firmie kurierskiej lub data złożenia w kancelarii Izby (Kancelaria Izby Administracji Skarbowej w Kielcach czynna jest w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30). Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1579).
1. W LIŚCIE MOTYWACYJNYM NALEŻY PODAĆ NUMER OGŁOSZENIA, NAZWĘ KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ ORAZ STANOWISKO PRACY, NA KTÓRE SKŁADANA JEST OFERTA.
2. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Izby Administracji Skarbowej w Kielcach www.swietokrzyskie.kas.gov.pl w zakładce: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach / Ogłoszenia / Nabór / Wzory oświadczeń (http://www.swietokrzyskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-kielcach/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen).
3. List motywacyjny, życiorys/CV oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
4. Odrzuceniu podlegają dokumenty, które:
• Wpłyną po terminie;
• Będą niekompletne;
• Nie spełniają wymogów określonych w ogłoszeniu;
• Nie będą zawierały niezbędnych podpisów kandydata ubiegającego się o przyjęcie do pracy.
5. Lista kandydatów spełniających niezbędne wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz termin i miejsce przeprowadzenia kolejnego etapu postępowania selekcyjnego zostanie podana na Tablicy Ogłoszeń Izby Administracji Skarbowej w Kielcach (parter budynku przy ul. Sandomierskiej 105), oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Izby Administracji Skarbowej w Kielcach www.swietokrzyskie.kas.gov.pl w zakładce: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KIELCACH/OGŁOSZENIA/NABÓR/WYNIKI NABORÓW. Powyższa informacja stanowić będzie jedyną formę powiadomienia kandydatów.
6. Oferty, o których mowa w pkt 4 oraz oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani do zatrudnienia, są niszczone po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego w naborze kandydata.
7. W przypadku przedstawienia przez kandydata wymaganych dokumentów w języku obcym, należy załączyć tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
8. Przedział kwotowy wynagrodzenia zasadniczego brutto: 3412,26 – 4053,12 zł.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: /041/ 36-42-618, /041/ 36-42-685; e-mail: is@sk.mofnet.gov.pl.
10. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.