Archiwum Państwowe w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 18529ARCHIWALNE z dnia 27.11.2017 r.

  • Oferty do
    7

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: kancelaryjno-archiwalnych

w Dziale Administracyjno-Gospodarczym



Miejsce wykonywania pracy:

Kielce

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. J.Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce

WARUNKI PRACY

Praca biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie urzędu, związana z obsługą klienta zewnętrznego (częste kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe). Praca z materiałami archiwalnymi (kontakt z kurzem archiwalnym, czynnikiem alergennym, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt), wymagająca wysiłku fizycznego w związku ze zdejmowaniem i umieszczaniem akt na regałach o wysokości do 2 metrów oraz z przenoszeniem akt. Budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, wyposażony jest w podjazd, windy oraz odpowiednio dostosowane pomieszczenia sanitarne. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Stanowisko pracy wyposażone jest w sprzęt biurowy, w tym w monitor ekranowy. Oświetlenie na stanowisku pracy jest naturalne i sztuczne.

ZAKRES ZADAŃ

  • obsługa archiwum zakładowego oraz składu chronologicznego i elektronicznego
  • rejestracja korespondencji wpływającej i wychodzącej z urzędu z wykorzystaniem systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) oraz przekazywanie zarejestrowanych spraw do dekretacji i realizacji
  • obsługa elektronicznych kanałów komunikacyjnych (e-mail, e-PUAP)
  • przygotowanie i wysyłka korespondencji tradycyjnej z wykorzystaniem elektronicznego zarządzania dokumentacją systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD)
  • uwierzytelnianie kopii, odpisów, reprodukcji materiałów archiwalnych
  • obsługa klientów urzędu w zakresie udzielania informacji, m.in. o postępie zleconych przez nich spraw
  • dbanie o bieżące potrzeby materiałowe - kancelaryjne urzędu
  • wspomaganie merytorycznych oddziałów urzędu w realizowanych przez nie zadaniach

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze archiwistyki lub obsługi kancelarii/punktu kancelaryjnego/sekretariatu
  • znajomość przepisów kancelarynych, w tym systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją oraz obsługi i funkcjonowania archiwum zakładowego
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra umiejętność obsługi sprzętu biurowego (komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka)
  • komunikatywność i orientacja na klienta
  • terminowość
  • wysoka kultura osobista, cierpliwość, opanowanie
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe w zakresie archiwistyki lub studia podyplomowe z archiwistyki lub zarządzania dokumentacją lub ukończone kursy kancelaryjne, archiwalne
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w pracy biurowej - administracji
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym oraz aktów wykonawczych do niej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • odpowiedzialność i systematyczność
  • sumienność i rzetelność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. J.Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce

    Opatrzone datą i podpisane: list motywacyjny, CV/życiorys, kopie wszystkich dokumentów i wymagane oświadczenia należy złożyć w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na stanowisko referenta ds. kancelaryjno-archiwalnych"


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Załączone kopie dokumentów powinny w sposób jednoznaczny potwierdzać wymagane wykształcenie oraz rodzaj i długość doświadczenia zawodowego.

Oferty otrzymane po terminie (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego), niekompletne oraz niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem telefonicznie lub na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 41 260 53 13.



Liczba odwiedzin: 3532

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Kielcach

Udostępnił: Katarzyna Mucha

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 27.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×