Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 11839ARCHIWALNE z dnia 08.06.2017 r.

  • Oferty do
    19

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik oddziału

do spraw: zamówień publicznych

w Biurze Administracyjno-Gospodarczym



Miejsce wykonywania pracy:

Kielce

Adres urzędu:

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce

WARUNKI PRACY

praca w siedzibie urzędu, III piętro, windy w budynku przystosowane dla potrzeb niepełnosprawnych, kontakty z osobami z zewnątrz, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, zagrożenie korupcją

ZAKRES ZADAŃ

  • organizowanie i kierowanie pracą oddziału ds. zamówień publicznych;
  • nadzorowanie formalnej i merytorycznej poprawności prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej 30 tys. euro, zamówień poniżej 30 tys. euro;
  • opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych;
  • udział w pracach komisji przetargowych celem przeprowadzenia badania i oceny ofert;
  • prowadzenie wybranych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w celu umożliwienia Świętokrzyskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu zakupu potrzebnych towarów, wykonania usług lub robót budowlanych powyżej 30 tys. euro, zgodnie z ustawą Pzp (w tym m.in. sporządzanie SIWZ, publikowanie ogłoszeń o zamówieniach, sporządzanie protokołów z postępowań o udzielonych zamówieniach, publikowanie ogłoszeń o udzieleniu zamówień);
  • prowadzenie wybranych postępowań o zamówienie poniżej 30 tys. euro w celu utrzymania urządzeń i instalacji w należytym stanie technicznym - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi (m.in. rozeznanie rynku, sporządzanie zaproszeń do składania ofert, protokołów z sesji otwarcia ofert, sporządzanie projektów umów);
  • nadzorowanie sporządzania miesięcznych sprawozdań z wydatków angażujących środki budżetowe, kwartalnych informacji na temat prowadzonych postępowań na podstawie rejestru zamówień publicznych;
  • nadzorowanie prowadzenia Centralnego Rejestr Umów zawieranych przez Oddział, sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych przekazywanych do Prezesa UZP;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze związanym z realizacją zamówień publicznych
  • znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych; o finansach publicznych; o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  • znajomość dyrektyw unijnych w zakresie zamówień publicznych;
  • znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość Zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w kierowaniu zespołem
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • zdolność do analitycznego myślenia;
  • umiejętność organizacji czasu pracy;
  • studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Inne informacje:
• w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
• proponowane wynagrodzenie: zasadnicze 3 600,02 zł brutto + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
• oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
• kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie,
• lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego zostanie umieszczona na stronie BIP ŚUW,
• dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/ kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone,
• nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.



Liczba odwiedzin: 2987

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Udostępnił: Marzena Surdyka

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 08.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×