Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Ogłoszenie o naborze nr 11839ARCHIWALNE z dnia 08.06.2017 r.
-
Oferty do
19
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik oddziału
do spraw: zamówień publicznych
w Biurze Administracyjno-Gospodarczym
Kielce
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- organizowanie i kierowanie pracą oddziału ds. zamówień publicznych;
- nadzorowanie formalnej i merytorycznej poprawności prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej 30 tys. euro, zamówień poniżej 30 tys. euro;
- opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych;
- udział w pracach komisji przetargowych celem przeprowadzenia badania i oceny ofert;
- prowadzenie wybranych postępowań o udzielenie zamówień publicznych w celu umożliwienia Świętokrzyskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu zakupu potrzebnych towarów, wykonania usług lub robót budowlanych powyżej 30 tys. euro, zgodnie z ustawą Pzp (w tym m.in. sporządzanie SIWZ, publikowanie ogłoszeń o zamówieniach, sporządzanie protokołów z postępowań o udzielonych zamówieniach, publikowanie ogłoszeń o udzieleniu zamówień);
- prowadzenie wybranych postępowań o zamówienie poniżej 30 tys. euro w celu utrzymania urządzeń i instalacji w należytym stanie technicznym - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi (m.in. rozeznanie rynku, sporządzanie zaproszeń do składania ofert, protokołów z sesji otwarcia ofert, sporządzanie projektów umów);
- nadzorowanie sporządzania miesięcznych sprawozdań z wydatków angażujących środki budżetowe, kwartalnych informacji na temat prowadzonych postępowań na podstawie rejestru zamówień publicznych;
- nadzorowanie prowadzenia Centralnego Rejestr Umów zawieranych przez Oddział, sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych przekazywanych do Prezesa UZP;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze związanym z realizacją zamówień publicznych
- znajomość ustaw: prawo zamówień publicznych; o finansach publicznych; o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- znajomość dyrektyw unijnych w zakresie zamówień publicznych;
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie; kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość Zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w kierowaniu zespołem
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- zdolność do analitycznego myślenia;
- umiejętność organizacji czasu pracy;
- studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Inne informacje:
• w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
• proponowane wynagrodzenie: zasadnicze 3 600,02 zł brutto + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
• oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
• kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie,
• lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego zostanie umieszczona na stronie BIP ŚUW,
• dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/ kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone,
• nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.