Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
Ogłoszenie o naborze nr 64488ARCHIWALNE z dnia 29.06.2020 r.
-
Oferty do
17
lipca
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor ochrony zabytków
do spraw: kontroli
Wieloosobowe stanowisko ds. kontroli, kar administracyjnych i postępowań egzekucyjnych
Kielce
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-516 Kielce
Al. IX Wieków Kielc 3
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Planowanie i przeprowadzanie systematycznych kontroli przestrzegania przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami
- Przygotowywanie dokumentów związanych z podejmowaniem czynności kontrolnych w celu sporządzenia protokołów z przeprowadzonych kontroli i oględzin
- Przygotowywanie projktów decyzji, postanowień, zaświadczeń, pozwoleń, opinii i innych pism z zakresu ochrony zabytków i opieki nad zabytkami
- Wydawanie zaleceń pokontrolnych, decyzji administacyjnych i innych dokumentów wynikających z ustaleń kontrolnych
- Zakładanie spraw w EZD, wysyłanie zawiadomień do właścicieli kontrolowanych obiektów, prowadzenie dokumentacji z przeprowadzanych działań kontrolnych
- Kontrola wniosków i dokumentacji do udzielenia dotacji
- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie: historia sztuki, architektura, ochrona dóbr kultury, ochrona zabytków, konserwacja zabytków
- Znajomość ustaw i rozporządzeń :
- Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami
- Kodeks postępowania administracyjnego
- Prawo budowlane
- O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- Rozporządzenie w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Postępowanie egzekucyjne w administracji
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, obsługi komputera
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
- Prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: doświadczenia zawodowe w jednostkach administracji publicznej, doświadczenie zawodowe związane z ochroną zabytków.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.07.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-516 Kielce
Al. IX Wieków Kielc 3, pokój 110
tel. 41 3421523
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem " Oferta na stanowisko inspektora ochrony zabytków - nr ogłoszenia 64488 "
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Kielcach z siedzibą Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wuoz.kielce.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Dane nie będą podlegały udostępnianiu podmiotom trzecim.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe : adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymane po terminie lub oferty, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących w naborach do pracy w służbie cywilnej, druki dostępne poniżej pod treścią ogłoszenia.
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną .