Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 53322ARCHIWALNE z dnia 30.08.2019 r.

  • Oferty do
    12

    września

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

aplikant

do spraw: stanowisko przygotowujące do pracy na stanowisku Inspektor Inspekcji Transportu Drogowego

Wydział Inspekcji



Miejsce wykonywania pracy:

Jędrzejów

Oddział Wydziału Inspekcji w Jędrzejowie ul. Okrzei 83 28-300 Jędrzejów budynek Zarządu Dróg Powiatowych, I p.
wykonywanie obowiązków - teren województwa świętokrzyskiego

Adres urzędu:

ul. Zagnańska 232; 25-563 Kielce

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca w terenie. Kierowanie pojazdem służbowym - samochodem kategorii B/motocyklem kategorii A, kierowanie pojazdem uprzywilejowanym. Pojazd uprzywilejowany nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Nietypowe godziny pracy, praca zmianowa. Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakt z klientami oraz pracownikami WITD. Uczestniczenie w kursie specjalistycznym II stopnia. Kurs specjalistyczny II stopnia składa się z zajęć teoretycznych, praktyki zawodowej i trwa około 6 miesięcy. Rozpoczęcie kursu planowane jest na dzień 21 października 2019 roku. Zajęcia teoretyczne odbywają się w Centralnym Ośrodku Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu (koszt wyżywienia i zakwaterowania pokrywa WITD). Praktyka zawodowa jest to praca w terenie na obszarze województwa świętokrzyskiego. Zatrudnienie na stanowisku inspektorskim następuje po złożeniu z wynikiem pozytywnym egzaminu kwalifikacyjnego, kończącego kurs specjalistyczny II stopnia pod warunkiem spełnienia wymagań, o których mowa w art. 76 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019r. poz. 58 z późn. zm.) w tym po odbyciu z wynikiem pozytywnym badań lekarskich, potwierdzających posiadanie wymaganego stanu zdrowia, o którym mowa w art. 76 ust 1 pkt. 5

ZAKRES ZADAŃ

  • Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora Inspekcji Transportu Drogowego
  • Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonujacym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnej
  • Zdanie egzaminu potwierdzajacego odbycie praktyki i nabycie umiejętności samodzielnej pracy na stanowisku inspektora Inspekcji Transportu Drogowego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie średnie - po zdanym egzaminie maturalnym
  • Ukończone 25 lat w terminie umożliwiajacym zatrudnienie aplikanta na stanowisku inspektorskim po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego, o którym mowa powyżej
  • Posiadanie wymaganego stanu zdrowia dla stanowiska inspektorskiego, o którym mowa w art. 76 ust. 1 pkt.5 w.w ustawy
  • Prawo jazdy kat B
  • Nienaganna opinia
  • Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
  • Znajomość ustawy o transporcie drogowym wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • Komunikatywna znajomość co najmniej jednego języka obcego (język krajów UE lub rosyjski)
  • Prawo jazdy kat A,C,D,C+E, D+E. Posiadanie prawa jazdy kat A będzie dodatkowym atutem z uwagi na wykorzystywanie motocykla do realizacji zadań służbowych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych oraz Kodeksu etyki służby cywilnej
  • Umiejętność syntetycznego formułowania pisemnych wypowiedzi
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejetność rozwiazywania problemów w praktyce
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Zdolność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii B
  • Oświadczenie o ukończeniu 25 lat do dnia 17 kwietnia 2020r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii A,C,D,C+E,D+E

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.09.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Kielcach
    ul. Zagnańska 232
    25-563 Kielce

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego tel. 41 3625400
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: IOD@witd.kielce.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Kielcach
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, dostarczone faksem, dostarczone po terminie lub niespełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". Za kompletne uznane będą oferty zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: aneta.szetela@witd.kielce.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 41 3625400
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert
- weryfikacja wiedzy
- test kompetencyjny
- rozmowa kwalifikacyjna
Osoba wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowana na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego .
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 5640

Wytworzył/odpowiada: Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Kielcach

Udostępnił: Aneta Szetela

Komórka organizacyjna: Samodzielne Stanowisko ds. Kadr

Wprowadzono: 30.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×