Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Żywcu

Ogłoszenie o naborze nr 13515ARCHIWALNE z dnia 27.07.2017 r.

  • Oferty do
    1

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1/3
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Żywcu



Miejsce wykonywania pracy:

Żywiec

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Żywcu
34-300 Żywiec ul. Bracka 30

WARUNKI PRACY

praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych, oświetlenie sztuczne i naturalne, praca biurowa w budynku na pierwszym piętrze, brak windy, budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
  • sporządzanie planów, sprawozdań finasowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowej
  • sporzadzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki
  • współdziałanie z bankiem w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli nad wykorzystaniem środków budżetowych
  • naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, odprowadzanie składek ZUS, ewidencja i rozliczenia podatków (deklaracje PIT-4R, PIT-11)
  • prowadzenie dokumentacji ubezpieczeń ZUS, podatkowej oraz ewidencji list płac oraz kart wynagrodzeń
  • dokonywanie wstępnej kontroli rzetelności i kompletności dokumentów
  • nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pienieżnych
  • nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi nadzoru budowlanego, organami samorządu terytorialnego, ZUS, US i innymi instytucjami zgodnie z potrzebami wynikającymi z przepisów prawa
  • prowadzenie kontroli zarządczej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości lub wyższe ekonomiczne: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych, wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i udokumentowanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości. W przypadku niespełnienia żadnego z wymagań w zakresie wykształcenia i praktyki w księgowości: wpis do rejestru biegłych rewidentów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • staż pracy: 3 lata
  • doświadczenie zawodowe: 6 lat ( w przypadku posiadania wykształcenia średniego ekonomicznego ) lub 3 lata ( w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego lub wykształcenia wyższego uzupełnionego ekonomicznymi studiami podyplomowymi)
  • pełna znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych oraz prawa pracy
  • znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • umiejętność obsługi komputera
  • znajomość obsługi programów finansowo - księgowych: SJOBestia, Progman Finanse Premium, Płatnik
  • wysoka kultura osobista
  • zdolność kreatywnego inwencyjnego myślenia
  • nieskazanie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe oraz pełna zdolność do czynności prawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Żywcu
    34-300 Żywiec ul. Bracka 30

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2572

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Żywcu

Udostępnił: Mirosław Folwarczny

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 27.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×