Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 13516ARCHIWALNE z dnia 26.07.2017 r.

  • Oferty do
    4

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: organizacji i nadzoru nad systemem ratownictwa medycznego oraz rozliczeń finansowych

w Wydziale Zdrowia



Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wielkopolski

Adres urzędu:

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.

WARUNKI PRACY

- stres związany z przeprowadzaniem kontroli oraz wykonywaniem zadań pod presją czasu, - krajowe wyjazdy służbowe, - zagrożenie korupcją, - praca w szczególnie trudnych warunkach (występuje niebezpieczeństwo kontaktu z czynnikami zagrażającymi zdrowiu, np. wirusy, bakterie, możliwości zakażenia), - praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.

ZAKRES ZADAŃ

  • - przygotowywanie projektów dokumentów dotyczących wydatkowania dotacji celowej na ratownictwo medyczne, pochodzącej z budżetu państwa w części, której dysponentem jest Wojewoda Lubuski, nadzór i kontrola prawidłowości wykonywania zadania zleconego, a także przygotowywanie projektów innych dokumentów systemowych dot. ratownictwa medycznego (w tym m.in. dot. współpracy transgranicznej i współpracy z innymi województwami),
  • - realizowanie zadań wynikających z ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym w zakresie planowania, przekazywania i rozliczania dotacji na ratownictwo medyczne oraz stałe monitorowanie poziomu wydatkowania środków budżetowych na realizację zadań dot. ratownictwa medycznego,
  • - przeprowadzanie kontroli podmiotów wykonujących działalność leczniczą, będących dysponentami jednostek systemu państwowego ratownictwa medycznego (PRM), jednostek współpracujących z systemem PRM, podmiotów prowadzących kursy kwalifikowanej pierwszej pomocy, podmiotów prowadzących kursy doskonalące ratowników medycznych i kursy dyspozytorów medycznych pod względem spełniania przez nie wymagań określonych w przepisach oraz innych podmiotów objętych nadzorem wojewody,
  • - prowadzenie spraw związanych z odmowami przyjęcia pacjentów transportowanych przez zespoły ratownictwa medycznego do szpitala oraz współpraca z lekarzem koordynatorem ratownictwa medycznego w tym zakresie,
  • - zatwierdzanie, wydawanie decyzji o odmowie lub cofnięciu zgody w zakresie programu kursu kwalifikowanej pierwszej pomocy,
  • - przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków oraz wydawanie kart przebiegu doskonalenia zawodowego ratownikom medycznym i dyspozytorom medycznym, umożliwiających wykonywanie zawodu w ramach posiadanych kwalifikacji oraz prowadzenie rejestrów w ww. zakresie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne, medyczne lub ogólnokształcące
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w obszarze finansów lub rachunkowości
  • - znajomość przepisów dotyczących kompetencji wojewody w zakresie ochrony zdrowia,
  • - znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
  • - znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
  • - znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • - znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • obsługi edytora tekstów MS Word, • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point,
  • - umiejętności analityczne,
  • - dokładność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na jednym z wymienionych kierunków: ekonomiczny, medyczny, zdrowie publiczne lub studia podyplomowe z zakresu ekonomii, administracji, zarządzania w opiece zdrowotnej,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w ochronie zdrowia lub administracji publicznej lub doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli
  • - posiadanie prawa do wykonywania zawodu medycznego
  • - znajomość przepisów i standardów dotyczących prowadzenia kontroli,
  • - dyspozycyjność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - dokument potwierdzający prawo do wykonywania zawodu medycznego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

•   w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
•   dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
•   list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
•   osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
•   oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
•   oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/7115 263

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2716

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Daniela Milczarczyk

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 26.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×