Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Ogłoszenie o naborze nr 6109ARCHIWALNE z dnia 02.12.2016 r.

  • Oferty do
    19

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi baz danych i systemów teleinformatycznych

w Zespole Teleinformatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
Zespół Kadr i Szkolenia
Zabrze ul. 1 Maja 10

WARUNKI PRACY

Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero. Bariery architektoniczne: miejsce usytuowane jest na I piętrze budynku. Praca wymaga konieczność przemieszczania się po piętrach budynku. Budynek nie posiada windy oraz podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca polega na udzielaniu technicznego wsparcia oraz dokonywania bieżących napraw sprzętu dla zapewnienia efektywnej pracy z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych. System ośmiogodzinny, jednozmianowy. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Praca wiąże się z wyjazdami do podległych jednostek organizacyjnych w celu usuwania usterek oraz dokonywania napraw systemów i oprogramowania.

ZAKRES ZADAŃ

  • Administracja systemami teleinformatycznymi, zestawianie połączeń sieciowych do stacji roboczych,
  • Wprowadzanie danych do policyjnych systemów informatycznych i baz danych,
  • Przeprowadzanie procedur związanych z obsługą serwisową, gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu będącego na stanie jednostki,
  • Uruchamianie, wdrażanie i konserwacja nowych rozwiązań teleinformatycznych,
  • Prowadzenie dokumentacji jawnej w tym przyjmowanie, ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatyczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze informatycznym i teleinformatycznym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe informatyczne lub teleinformatyczne

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Zabrze ul. 1 Maja 10

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wynagrodzenie zasadnicze: 1951,98 złotych brutto miesięcznie. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania dokumentów. Osoby zakwalifikowane do etapów selekcji zostaną powiadomione telefonicznie o terminach poszczególnych etapów.



Liczba odwiedzin: 3200

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Udostępnił: Aleksandra Bielawska-Tomasik

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 02.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×