Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich

Ogłoszenie o naborze nr 14441ARCHIWALNE z dnia 22.08.2017 r.

  • Oferty do
    28

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej

Wydziału Kryminalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Siemianowice Śląskie

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
ul. Jana Pawła II 16
41-100 Siemianowice Śląskie

WARUNKI PRACY

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor komputerowy - czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Praca głównie siedząca, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko pracy w Wydziale Kryminalnym usytuowane jest na I piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - winda do parteru, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmuje, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływającą do wydziału oraz ją wydaje w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Odręczna lub komputerowa ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z wydziału w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych.
  • Archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników wydziału i przekazuje je do składnicy akt.
  • Kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu naczelnikowi i jego zastępcy oraz rozdziela je po dokonaniu dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Redaguje pisma i udziela odpowiedzi w celu wsparcia bieżącej pracy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji lub pracy administracyjno -biurowej
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • operatywność
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
    ul. Jana Pawła II 16
    41-100 Siemianowice Śląskie

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze: 2.121 zł miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Dodatkowe informację można uzyskać pod numerem telefonu (32) 3596218 lub 219



Liczba odwiedzin: 3721

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich

Udostępnił: Dorota Rzepka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkoleń

Wprowadzono: 22.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×