Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
Ogłoszenie o naborze nr 14441ARCHIWALNE z dnia 22.08.2017 r.
-
Oferty do
28
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej
Wydziału Kryminalnego
Siemianowice Śląskie
Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
ul. Jana Pawła II 16
41-100 Siemianowice Śląskie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmuje, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływającą do wydziału oraz ją wydaje w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
- Odręczna lub komputerowa ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z wydziału w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych.
- Archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników wydziału i przekazuje je do składnicy akt.
- Kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu naczelnikowi i jego zastępcy oraz rozdziela je po dokonaniu dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Redaguje pisma i udziela odpowiedzi w celu wsparcia bieżącej pracy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji lub pracy administracyjno -biurowej
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- operatywność
- umiejętność organizowania pracy własnej
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne"
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
ul. Jana Pawła II 16
41-100 Siemianowice Śląskie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.121 zł miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Dodatkowe informację można uzyskać pod numerem telefonu (32) 3596218 lub 219